Hip Hop forum - Rap Muzyka - Polskie podziemie - Polski HipHop

Pełna wersja: Goall & EvR - Skejty Rapy i Kanciapy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Pyk pyk!




Taki tam nowy numer ;) zapraszamY do odsłuchu.
Goall poleciał całkiem nieźle :) Evr ogólnie do przodu. Wałkowałem Ci już o akcentowaniu :) Już nie przeciągasz, to postęp, zrób jeszcze resztę tak jak Ci mówiłem i bd git ;p Kawałek na +.
tak jak Damianek. :D
Mi też Dragon Ball opróżniał podwórko :D Narwa nieźle nawet, jest progres, ale tekst słaby moim zdaniem. Goall, pierwszy raz Cię słyszę chyba. Nieźle płyniesz, szkoda że tak mało bawisz się techniką. Ogólnie numer ponad średnią forumową, ale bez rozpierdolu.
A mnie się podoba po całości, fajnie na luźno.
Chociaż wydaje mi się że EvR w poprzednim tracku u deka jakoś pewniej brzmiał.
Donki dzięki, z techniką dopiero zaczynam na poważniej eksperymentować, ale zobaczymy jak to będzie wchodziło. Jeśli chodzi o DB i podwórko to zazwyczaj cała ekipa zwalała się do mnie, bo zawsze wolna chata była;)
Kamehameham!
podbijam Kesa, Evr zwrotka nawinięta spoko, ale rymy troche zbyt proste dla mnie, Goall fajna zwrotka, ogólnie kawałek na plus
Moja ocena 3.5/6 w specjalnej skali wpierdolu:

[Obrazek: bez%C2%A0tytu%C5%82u2a.jpg]
Przekierowanie