Hip Hop forum - Rap Muzyka - Polskie podziemie - Polski HipHop

Pełna wersja: Smile
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Jestem smile : )

Jakoś tak wyszło ze założyłem to forum, czasem lubię cos nagrać. Słucham częściej raggae niż hiphopu, ale to wcale nie znaczy ze hiphop gra tutaj drugie skrzypce ;)

Interesuje sie niestety pracą ostatnio, nad wyraz czesto, ale mam czas dla siebie na szczęście ; )

.. pozdrawiam wszystkich użytkowników i mam nadzieje ze razem zrobimy coś zajebistego ; )

zdrówka ; )
Młody (maniek)

Jestem userem forum i jego reklama jest dla mnie swietna zabawa ;]
wiec rozglasniam gdzie sie tylko da ;)

Pozatym muzyka HH z podziemia i cos tam z legali ale mniej...
r&b tez dobrym nie pogardze i francuskim rapem ;]

Intresting: hm... Muzyka StreetPainting a reszte czasu oczywiscie z laska badz ziomkami

Tyle O Mnie Dawac dalej ;]
masz w reputacji napisane, - bo mnie zmusił! hahaha
xD Sasiadka moja :P
mialem jej puscic tego linka ze dostane rePa a wyslalem normalnego xD
to co wymagam swego Smile xD 1 PKT repa byl po3bny :PP
Jestem Tomek aka Południowy na bicie aka trane na forum i grach online interesuje sie hip hopem od 12 roku zycia nagrywam od 17

Wyznaje ze w Rapie ma byc jak w jedzeniu duzo i smacznie

najbardizej lubie oldschool,trueschool,bragge,crunk,dirty south

moi ulubieni raperzy to:Ero Pysk Małpa Tetris
Mam w orginale wszytkie plyty Molesty oprócz tej nowej
to by było tyle czemu Molesta bo kumpla brachol mi puscił wiedziałem ze tak bendzie i od tego sie zaczeło
Siemano jestem Rudy [Arek]

nagrywam 6sty rok... rap leciał i leci w domu u mnie od urodzenia więc nic dziwnego że zostało mi do dzis ;) głównie ol'skool i funk słucham ;) reggae gdzieś też tam jest [był epizod z zespołem własnym nawet] ;) lat 20 jak wskazuje ksywka jestem z Gdyni.


Ulubieńcy? Chaka Khan, Common, Brand Nubian, Atkins, Rick James, Jurrasic 5, Jackson 5 i wielu wielu innych ;)

Pjona!
A ja myślałem że każdy będzie zakładał swój temat z przedstaw się ;D





Siemanko : )))
Kala a po co az tyle tematów dawac
Kala Moze ty cos powiesz o Sobie xD?
(10-11-2010 07:51 AM)KaLa napisał(a): [ -> ]A ja myślałem że każdy będzie zakładał swój temat z przedstaw się ;D

Siemanko : )))


no właśnie tak trzeba zrobić ! idźcie stad to mój watek ! HAHA zakładać własne ! EJ HAHAHAH
Cześć Smile, powiedz coś więcej o sobie. Jesteś tu nowy?
haha a ostatnio mu pisałam,że zazdrości 'świerzakom' bo jego nikt nie witał!:D
To najwyższa pora nie?!
Cześć Smile

'mam czas dla siebie na szczęście' <-- fajnie, że masz czas na szczęście:D
Szczęśliwym trzeba być!:D

[Obrazek: 26650_smile2.jpg]
Stron: 1 2
Przekierowanie