Wątek zamknięty 
Rating Thread Options
Let's fight HHstyle - rozmowy na temat HHSB
Autor Wiadomość
Post: #1 Let's fight HHstyle - rozmowy na temat HHSB , 10-06-2010 06:23 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-08-2010 21:46 PM przez Smile.)


123frytki
*****

Liczba postów: 2,529
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
[Obrazek: hhstylefight.jpg]

16 graczy czyli 8 par
8 graczy - 4 pary
Finał : ) krótka piłka !

3 fazy turniejowe czyli tak trochę krótko by to trwało w sumie ale cos mogło by sie zacząć dziać i w tym kierunku ..

skład Jury :

trane
LoceisPain
Smile
Biernac
brynoPCDekipa

//

Lubie to..
Post: #2 RE: HHbattle , 10-06-2010 06:43 AM


Dream
****

Liczba postów: 513
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 18
ale nagrywki czy skype na free ?

LIKE IT! http://www.facebook.com/RapWNasZyje
Post: #3 RE: HHbattle , 10-06-2010 06:54 AM


123frytki
*****

Liczba postów: 2,529
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
Nagryweczki.
myślałem żeby zrobić tak ze jak będzie liczba osób chętnych to wtedy rozlosuje sie pary i każdy na swoim bicie ma 7 dni czasu na oddanie pracy , jeżeli do tygodnia praca nie zostanie oddana to mamy walkower - system pucharowy czyli , // 16x8 / 4x4 / o 3 miejsce / finał ; )

Lubie to..
Post: #4 RE: HHbattle , 10-06-2010 07:10 AM


Posting Freak
*****

Liczba postów: 1,489
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 1
Wchodze zapisz mie na to huj ze przegram ale zabawa to zabawa
Post: #5 RE: HHbattle , 10-06-2010 07:11 AM


123frytki
*****

Liczba postów: 2,529
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
No to zaraz zbuduje działy i zrobimy zapisy.. ; )

Lubie to..
Post: #6 RE: HHbattle , 10-06-2010 07:24 AM


123frytki
*****

Liczba postów: 2,529
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
albo nie zrobimy :D bo ktos musi tutaj byc i oceniać , przykładowo jeżeli był bym to ja biernac, diees, bryno, i dre to kto będzie walczył ? ja tez chce walczyć nie chce być od ocen ! ,, ale moge odpuścić pierwsza bitwę jeżeli będzie na tyle chetnych, to narzazie nie otwieram działu i zobaczymy tutaj czy byli by chetni ..

Lubie to..
Post: #7 RE: HHbattle , 10-06-2010 07:40 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-06-2010 07:58 AM przez 3zy.)


Posting Freak
*****

Liczba postów: 1,489
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 1
dobrze mowisz kazdy chce startowac ja moge oceniac jak cos bo i tak bym szybko przegrał
to jak moge oceniac te bitwy tylko jescze z 2 ludzi potrzebuje i proponuje zebysmy mieli grupe sędziowie
Post: #8 RE: Let's fight HHstyle - rozmowy na temat,, , 10-06-2010 08:04 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-06-2010 08:05 AM przez Smile.)


123frytki
*****

Liczba postów: 2,529
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
Nie wystartujemy jeżeli nie będzie 5 osób w tej grupie od której będzie zależało kto przejdzie dalej..

w ogóle jak ludzie sie nie zapiszą to nie wystartujemy. A kto by chciał oceniać a nie nagrywać oprócz traina ?

Lubie to..
Post: #9 RE: Let's fight HHstyle - rozmowy na temat,, , 10-06-2010 08:05 AM


Posting Freak
*****

Liczba postów: 1,489
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 1
spokojnie znajdą do soboty zbierzemy ludzi tak mi sie wydaje
Post: #10 RE: Let's fight HHstyle - rozmowy na temat,, , 10-06-2010 12:04 PM


freestyle masta'
***

Liczba postów: 338
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 4
ja sie pisze ;)

[Obrazek: l4k2]
Post: #11 RE: Let's fight HHstyle - rozmowy na temat,, , 10-06-2010 12:24 PM


123frytki
*****

Liczba postów: 2,529
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
Fajnie rudygdy, ale wpisz sie tutaj zeby był poządek, żeby było jasne kto chce, i jak będą wszyscy to wtedy was powiadomię poczta ze wystartowaliśmy.

http://hhstyle.pl/watek-Zapisy-do-1-edyc...27#pid1627

swoja droga rudy dobre masz kawałeczki no ciekawe kto jeszcze sie zgłosi.

Lubie to..
Post: #12 RE: Let's fight HHstyle - rozmowy na temat,, , 10-06-2010 12:26 PM


jestem zajebisty
****

Liczba postów: 543
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 8
Tylko że osoba ktora ocenia nie moze brac udzialu (zdajecie sobie z tego sprawe) :) Jak cos to tez oceniam :)
Wątek zamknięty 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  hhstyle.pl Freestyle Battle #1 [ZASADY + ZAPISY] Aloha 7 1,700 03-29-2018 06:08 AM
Ostatni post: Ardi
  Mixtejp HHstyle - PRODUCENCI brynoPCDekipa 24 12,311 10-13-2013 08:18 AM
Ostatni post: Hex
  Wejdz do finału i nagraj kawałek na Mixtejp HHstyle! brynoPCDekipa 12 10,308 12-12-2011 10:44 AM
Ostatni post: brynoPCDekipa
  Zapisy.. Rapgram vs HHstyle Smile 82 40,554 03-25-2011 10:26 AM
Ostatni post: Smile



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Archive Aktualny czas: 06-27-2022, 13:50 PM