Napisz: -
HHShoutBox - (Refresh)
» #tojestdługinick - 02-02-00:19 -- i kurwa posypio sie dissy normalnie
» Rytu - 24-01-09:58 -- Trwaaa... Ratata
» Rytu - 24-01-09:57 -- Gruba impra z długim
» PMT - 17-01-18:08 -- Jaka tu stypa gruba jest
» Donkey - 31-12-14:26 -- usiąć weś kszesło kim jest kurwa pelson huj mnie obchdzi co powiedział rytu
» Rytu - 27-12-09:59 -- Eee spóźnione wesołych świąt.. :D
» BMP - 06-12-21:38 -- dawajcie ts
» #tojestdługinick - 11-11-01:49 -- Ej te limity czasowe postowania to chyba zbędne są obecnie, a trochę spowalniają moją wenę bycia nieśmiesznym
» NonameGypsy - 25-10-20:37 -- ktoś z Wrocławia? zapraszam https://www.facebook.com/events/147790869291870
» - 05-10-18:39 -- zapraszam na stronę o rapie USA :) https://www.facebook.com/Klasyka-Rapu-237999113396076/
» #tojestdługinick - 23-09-16:33 -- Oh wait..
» #tojestdługinick - 23-09-16:32 -- Gdyby nie dział "wasza twórczość", to to forum byłoby martwe
» Ahu - 09-09-18:13 -- Smutno jak w prosektorium.
» Ahu - 09-09-17:59 -- Dzień dobry
» Donkey - 27-08-13:24 -- jatopierdolezakladamkominiarekiedyidenarobotekopytobiore
» 3zy - 16-06-20:48 -- jakim cudem ja mam niby 1493 postow XDD? rok temu jak tu sie ostatnio logowalem mialem 200
» czarek175b - 09-06-10:54 -- siema
» Truez - 22-05-16:02 -- Ale widze że mordeczki zaglądają czasem, cieżko sie zgrać :D
» Narwa - 18-05-12:54 -- XD w pokoju
» Zupa - 16-05-20:32 -- kto wgl wlasciciel tera jest? tałi sie w studiu pokoj przewraca xD
» Jarosz - 13-05-22:29 -- ale pozdychalo
» czarek175b - 05-05-13:22 -- zajebiście wariacie majóweczka mineła
» czarek175b - 05-05-13:22 -- siemka
» AmiksoVV - 01-05-11:04 -- Jak tam mija majóweczka mordy?
» AmiksoVV - 01-05-06:42 -- Witam
» #tojestdługinick - 27-04-20:13 -- Narwa <3
» Rytu - 26-04-20:14 -- dzień dobry. miłego dnia :)
» Narwa - 26-04-18:46 -- tojestdługinick moze byc :)?
» Narwa - 26-04-18:46 -- proszę :)
» czarek175b - 16-04-13:31 -- siemanklo\
» #tojestdługinick - 05-04-20:02 -- ej, bogowie forómga (narwa, misiu), weźcie moglibyście mi zmienić kolor na jakiś fajny? bo nudno mi tak
» Zupa - 18-02-10:32 -- hahahahaha szkoda dyktafonu
» szkwg - 17-02-10:42 -- https://www.youtube.com/watch?v=Lv4Dt3gN...e=youtu.be
» KnottuKnott - 13-02-07:51 -- jest tu ktos wgl ? :D
» Animus - 05-02-13:30 -- No martwo się zrobiło od ostatniej mojej wizyty
» PixelBeats - 31-01-16:21 -- zyje to forum jeszcze?
» Truez - 08-01-13:56 -- Bo jak mi to Ci oddam
» Truez - 08-01-13:56 -- Mi czy pomidorowej?
» Zupa - 01-01-12:40 -- no ja tu widzę cmentarz
» - 30-12-22:21 -- Oj forum umiera ?