REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc POLECAMY
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Same-promocje.pl
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- Potrzebna szybka pożyczka?
- Duet Sklep - Bielizna Damska
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Temat: Albumy HH
Autor Wiadomość
Smile Offline
123frytki
*****

Liczba postów: 2,530
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
Post: #1
Albumy HH
Nic nie wychodzi, wracam do tych ulubionych albumów po raz kolejny bo nikt nic nie wypuszcza, a jak już coś wyjdzie to nie chce mi sie tego słuchać, ja sie pytam co sie kurwa dzieje z HH w PL ? Kiedyś rocznie rzucano nam na półki sklepowe kilka dziesiąt płyt, dziś wszystko przejęte zostało przez Feela i inne łajzy , w wkrótce pewnie popowy krążek Jedkera sie pojawi w empikach bo z tego co wiem to już nie robi tego co robił tylko postanowił zrobić popowy album... Brakuje mi produkcji Fenomena, chciałbym posłuchać nowych utworów WNB i sprawdzić co nowego wymyślił łona, ale nic z tego bo cisza w polskim HH. Może już mają tak ułożone życie prywatne ze nie maja na to czasu, ale jak by mogli nie miec na to czasu ? (Eldo potrafi) jak myślicie ? a może po prostu już ich pomysły chuj strzelił ? Dobrze ze jest polskie podziemie bo człowiek nie miał by czego słuchać...

Brakuje wam niektórych produkcji ? Czekacie na jakąś konkretną produkcje ? co byście chcieli usłyszeć ?

Lubie to..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-10-2010 10:48 AM przez Smile.)
09-10-2010 10:46 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RyzykoZWR Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 3
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 0
Post: #2
RE: Albumy HH
Co się dzieje z HH PL .? Po prostu tak się dzieje jak się dzieje. Raperzy przystopowali, dlaczego tego nie wiadomo. Teraz jest tylu raperów z podziemia i w ogóle, że to koniec.. Coraz bardziej swoimi nakładami podziemni artyści przygniatają prawdziwych raperów.. Większość naszych raperów dochodzi do momentu, momentu w którym trzeba zająć się dzieckiem czy też własnym życiem.. Moim zdaniem powody mogą być różne.
09-10-2010 21:34 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
PRO Offline
emsi
*

Liczba postów: 43
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 2
Post: #3
RE: Albumy HH
dokładnie, zgadzam się z RyzykoZWR .
w końcu trzeba było zająć się sobą co nie .
a podziemie i tak robi taką muzę że mucha nie siada .
niestety myślę że duża część z nich nie wybije się, chociaż może to dobrze. nie będzie to wszystko przeżarte komercją.

yhyhyhy !
09-15-2010 14:20 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Smile Offline
123frytki
*****

Liczba postów: 2,530
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
Post: #4
RE: Albumy HH
Fajnie ze jest jak jest.. nielegalne jest lepsze ! i tak niech zostanie,, aczkolwiek fajnie było by posłuchac tych którzy gdzies tam juz odbili od tego a robili to świetnie.

Lubie to..
09-15-2010 15:46 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
djabelny Offline
Twój Wróg

Liczba postów: 133
Dołączył: Sep 2010
Post: #5
RE: Albumy HH
DEMONOLOGIA! oraz moja plyta niszczy haha xD
09-16-2010 10:34 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
3zy Offline
Posting Freak
*****

Liczba postów: 1,493
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 1
Post: #6
RE: Albumy HH
Podziemie to dla mie podstawa ale było tez kilka dobrych płyt w tym roku np mixtape 600v mam orginał buczer mixtpae vol2 tez miazga jak dla mie a eldo nowa płytą ale jest gorzej niz bylo bo teraz to próbuja pop łączyc i to hujowo brzmi
09-21-2010 13:40 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
brynoPCDekipa Offline
Poeta wręcz !
****

Liczba postów: 989
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 12
Post: #7
RE: Albumy HH
(09-15-2010 14:20 PM)PRO napisał(a):  dokładnie, zgadzam się z RyzykoZWR .
w końcu trzeba było zająć się sobą co nie .
nie zgodze sie, przykladem jest Waldus Kasta, ktory odchowal dzieciaka i wrocil do Rapu (drugi material szykuje). Wydaje mi sie, ze to jest jak z kobieta. Jesli to nie jest ta jedna milosc, to predzej czy pozniej ja zostawisz....
09-21-2010 14:36 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
JuggaloMisq Offline
MCL 4 All My Juggalo
*****

Liczba postów: 2,184
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 14
Post: #8
RE: Albumy HH
Moim zdaniem HH na na Polskim rynku muzycznym nie znaczy już tak wiele co kiedyś , a czemu przez wymienionego feela i jakieś popowe gwiazdeczki czyli centralna komercja zero przekazu itd. Jedynie co to jeszcze podziemie daje znać że żyjemy. Moje zdanie jest takie trzeba zajebać te popowe ścierwo by Rap znów znalazł miejsce na muzycznym rynku w Polsce. Bo to co słychać w Vivie czy MTV to jest chore ... hmm nie to jest totalna porażka. jakieś mroza i inne verby mają większą siłe przebicia niż czysty rap? Kurwa jakaś paranoja!
09-22-2010 19:10 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
brynoPCDekipa Offline
Poeta wręcz !
****

Liczba postów: 989
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 12
Post: #9
RE: Albumy HH
Ludzie nie kupuja juz plyt, bo wola sciagnac z netu. Gdyby wszyscy hiphopu fani raz na miecha kupili plyte zamiast wypierdalac dziennie 30 blach na wora.....to by Rap zdmuchnal caly rynek fonograficznych w chuj... Ja tam wprost musze miec to na CD co mi sie podoba. Wziasc do reki, otworzyc szufladke CD, wlozyc plyte, przycisnac play, wyciagnac, wlozyc nastepna, wyciagnac, wlozyc... :D ... sciaganie mp3 z netu owszem, wygodne i darmowe ale przypomina mi troche pukanie plastikowej lalki ;-) niby efekt ten sam, ale to nie to samo :D

*********************
Zawsze promuj to co dobre!
www.promujcodobre.pl
10-15-2010 09:15 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Młody Offline
Dream
****

Liczba postów: 514
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 18
Post: #10
RE: Albumy HH
Sa i dobre plyty ktore trzeba miec z Legala ;]
ja np czekam z ciekawoscia na 4 plyte bezimiennych i jestem przekonany ze ja kupie ;]
Wiadomo ze roznie sie w zyciu uklada i zapal niektorych raperow jest jak papieros poprostu wygasa...
raperzy sami traca swoja charyzme patrzac na ten szaro szary swiat...
wiadomo ze teraz nielegale sa lepsze ale nie mozemy zapominac ze na legalach nie tak calkiem dawno widnialy takie Gwiazdy jak PFK i K44 ktorych poprostu nie da sie nie znac...

LIKE IT! http://www.facebook.com/RapWNasZyje
10-15-2010 09:33 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
3zy Offline
Posting Freak
*****

Liczba postów: 1,493
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 1
Post: #11
RE: Albumy HH
Ja juz zamówilem płyte ptp nowa bo sie mocno jaram ich stylem
10-15-2010 10:07 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Aten
nie zarejestrowany

 
Post: #12
RE: Albumy HH
(09-16-2010 10:34 AM)djabelny napisał(a):  DEMONOLOGIA! oraz moja plyta niszczy haha xD

Oj już nie bądz taki skromny, tej. Fakt, jeżeli chodzi o Horrorcore, to akurat miałem okazje natrafić na Twoją produkcję. Całkiem znośna i niepotrzebne wdanie się w dissing ze Scalpelem. No ale to wasza sprawa.
Co do "d666a" nie ma póki co lepszej płyty na rynku niż Słonia i Miksera.
No ale powodzonka typie.
10-19-2010 00:25 AM
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Tede czy Peja kto wniósł więcej do polskiego HH BbB 26 8,435 10-09-2014 18:44 PM
Ostatni post: theCember
  Dyskotekowe kawałki HH. Darson 39 12,693 10-16-2012 20:50 PM
Ostatni post: rozowylandrynos
  Ulubione Cytaty W HH Młody 73 39,838 08-01-2012 20:40 PM
Ostatni post: Cielak
  2011 rok w polskim HH Derowski 14 5,664 01-21-2012 15:19 PM
Ostatni post: FNZ



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice