REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc POLECAMY
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Same-promocje.pl
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- Potrzebna szybka pożyczka?
- Duet Sklep - Bielizna Damska
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Temat: Ar!ss - Chcą.
Autor Wiadomość
Ariel05 Niedostępny
Arte
**

Liczba postów: 90
Dołączył: Feb 2012
Szacunek: 0
Post: #1
Ar!ss - Chcą.
chcą mówić jaki robie rap dobra spoko
ale dla nich to liga, która jest za wysoko.
mam sny po nocach, marzy mi sie wielka scena
gdzie stoje przed majkiem i nie łapie mnie trema

ściema, nie pisze dobrze złożonych tekstów
nie mam multum kompleksów, wokalu na tle drum and bassu
nie mam czasu na kartki jak w PRL'u
ale mówią przyjacielu zawsze dąż do swego celu

mówią łapiesz faze na rap, po co to grasz?
nic nie osiągniesz, robiąc taki chłam.
ja dalej to robie, to chyba wkurwiające
ale jestem w podziemiu jakiś rok i dwa miesiące

pierdole koncern, czy chce dać jakiś koncert?
by mieć kilku fanów, i dostać jakiś procent?
nonsens, jest mi to niepotrzebne
bo raper jest jak kwiat. każdy kiedyś zwiednie,

Ref

Mówią skończ to, zanim całkiem się pogrążysz
ja mówie luz ziom, kiedyś na mnie sie otworzysz
napewno pogadamy jak sam coś stworzysz
kiedy pisze te wersy czuje sie panem przestworzy

2.

Chce ciągły progress, wiele patentów
jestem doktorem muzycznych eksperymentów
liryczne centrum, naprzeciw mikrofonu
pochłaniam wersy jak oko cyklonu

lekko monotematycznie, w niezłym stylu
mocno wybuchowo jakby z namiastką trotylu.
Podziemie robi wjazd, otwórz serce.
na głośniku miażdżą 4,8 kiloherze.


:))
12-25-2012 19:48 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Goall Offline
#franziwolf
*****

Liczba postów: 1,838
Dołączył: Dec 2011
Szacunek: 44
Post: #2
RE: Ar!ss - Chcą.
chcą mówić jaki robie rap dobra spoko
ale dla nich to liga, która jest za wysoko


beka w chuj. za wysoka liga chyba dla szóstoklasistów.
Proste rymy, prosty przekaz. W ogóle jakoś tak prosto i płytko tu.

Powiedziałbym pracuj dużo nad liryką, ale nie wiem czy powiem.
To, że nikt Cię nie słucha nie znaczy, że jesteś w podziemiu.

[Obrazek: 39d277feafe8.gif]
12-25-2012 20:56 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
RapAmator Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 7
Dołączył: Dec 2012
Szacunek: 0
Post: #3
RE: Ar!ss - Chcą.
Jeżeli to jest jeden z twoich pierwszych tekstów to ci wybaczam :-) ale ty już ponad rok w podziemiu :-/ więc
cytat: " skończ to, zanim całkiem się
pogrążysz "

pzdr.
12-27-2012 10:11 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Ariel05 Niedostępny
Arte
**

Liczba postów: 90
Dołączył: Feb 2012
Szacunek: 0
Post: #4
RE: Ar!ss - Chcą.
Tekst napisany w 5-10 minut. ciekawe jest to, że po jednym tekście ludzie wiedzą kurwa wszystko, zarzuć tekstem R.Amator to zobaczymy

Goall, wiem, że preferujesz teksty techniczne, ale ja nie jestem mistrzem w pisaniu technicznym.
na ogól potrafie jakis przekaz dać, ale tutaj to jest tak niby z weną ale bez przekazu, poprostu napisane i nagrane , :)
po jednym tekście każesz mi ćwiczyć ;)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-30-2012 19:52 PM przez Ariel05.)
12-30-2012 19:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Gnas Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 99
Dołączył: Oct 2012
Szacunek: 1
Post: #5
RE: Ar!ss - Chcą.
Tu nie biega o to, że Goall woli teksty techniczne, ino:
Cytat:ące - ące, elu - elu, oko - oko, ylu - ylu
Beka, że jest 2012, a ludzie po roku nawijki dalej używają takich końcówek i nawijają se, że robią progres.
(12-30-2012 19:47 PM)Ariel05 napisał(a):  po jednym tekście ludzie wiedzą kurwa wszystko
No to jak to jest? Wrzucasz chujowe teksty, ale to nie znaczy, że jesteś wack'iem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-30-2012 21:18 PM przez Gnas.)
12-30-2012 21:17 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Hex Offline
Poeta wręcz !
****

Liczba postów: 856
Dołączył: Dec 2010
Szacunek: 16
Post: #6
RE: Ar!ss - Chcą.
Może wrzucił chujowy tekst żeby nie marnować lepszych bo twierdzi, że docenimy ten a tamte będą na zrobienia szału :D

A tak szczerze to bez polotu ziomuś, ćwicz i trenuj, nie oburzaj się jak ktoś Ci powie, że robisz to chujowo bo udowadniasz tym swoją słabość, miej w dupie to i pokaż, że stać Cię na więcej, bo obrazić każdy się potrafi a udowodnić, że otoczenie się myli potrafi niewielu.

https://www.facebook.com/pages/Hex/177680305670156
12-30-2012 21:24 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Ariel05 Niedostępny
Arte
**

Liczba postów: 90
Dołączył: Feb 2012
Szacunek: 0
Post: #7
RE: Ar!ss - Chcą.
spoko, dzięki. będę ćwiczyć ćwiczyć i ćwiczyć. mam lepsze teksty, bynajmniej dla mnie ten wrzuciłem bo był ostatni..
12-31-2012 00:12 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
PostScriptum Offline
Post chuj wie co
*****

Liczba postów: 1,276
Dołączył: Aug 2012
Szacunek: 21
Post: #8
RE: Ar!ss - Chcą.
Ziomek nie sluchałem ale jesteś lepszy od bobera.
12-31-2012 00:16 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ar!ss - Mam Tu. Ariel05 0 568 01-27-2013 12:49 PM
Ostatni post: Ariel05
  Ar!ss- Jakiś pomysł na tytuł? Ariel05 0 881 07-11-2012 20:47 PM
Ostatni post: Ariel05
  Ar!ss - Ćpunka Ariel05 15 3,486 03-22-2012 22:39 PM
Ostatni post: Bobek
  Ar!ss - Życiowe Ariel05 4 1,127 03-18-2012 22:07 PM
Ostatni post: Bobek
  Ar!ss - Intencje Zabójcy Ariel05 4 946 02-27-2012 09:44 AM
Ostatni post: Kuczus
  Ar!ss - Moje Życie to Moj Burdel Ariel05 1 735 02-26-2012 21:33 PM
Ostatni post: Dilu
  Ar!ss - przyjaźń Ariel05 1 973 02-23-2012 10:18 AM
Ostatni post: cookiepmi
  Ar!ss - Sam Ariel05 2 880 02-22-2012 15:39 PM
Ostatni post: Ariel05
  Ar!ss - Łzy Ariel05 3 879 02-22-2012 15:02 PM
Ostatni post: Ariel05



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice