REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc POLECAMY
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Same-promocje.pl
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- Potrzebna szybka pożyczka?
- Duet Sklep - Bielizna Damska
Ankieta: Czyj tekst Ci bardziej podszedł ?
Tysiek
B.Z.
[Wyniki ankiety]
 
Odpowiedz 
Temat: B.Z. vs Tysiek { O C E N I A Ć !}
Autor Wiadomość
DOBRY W.Y.O. Offline
*****
***

Liczba postów: 461
Dołączył: Mar 2011
Szacunek: 4
Post: #1
B.Z. vs Tysiek { O C E N I A Ć !}
Jakiś bezpłodny okres mam ostatnio:) kto mi pomoże rozruszać pozostałości szarych komórek

Ilość wersów: max 1x16
Temat: dajesz taki sam dla mnie i Ciebie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-15-2011 17:08 PM przez DOBRY W.Y.O..)
06-14-2011 18:12 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
tysiek Offline
.
**

Liczba postów: 80
Dołączył: Mar 2011
Szacunek: 1
Post: #2
RE: B.Z. vs
ja moge ;)


temat moze byc "instrumenty" :))

EDIT:

przepraszam za wprowadzenie w blad - jednak napisalem dzisiaj ;)

Na donosnym bebnie dobosz rytm wystukuje,
a ktos taki jak ja pisze swa poezje piorem.
Za bebnem idzie chorek, nucacy swoja melodie,
zeby spiewac w takiej lidze malo kto jest chyba godzien.
Jesli chodzi o mnie, to teraz pierwsze skrzypce gram,
ale widze wiecej niz czubek swego nosa i uwaznie slucham rad.
Nie tancze tak jak ktos mi zagra, bo moj mozg to moj instrument,
dzieki temu czesciej niz sercem to kieruje sie rozumem.
Czuje ogromna dume, gdy ktos mowi, ze cos potrafie,
gdy ktos mowi, ze moja batuta jest atrament i papier.
Pierwsza liga w rapie? narazie raczej waga piorkowa,
lecz niektorzy dyrygenci powinni leb w ziemie schowac.
Wychodzi na to, ze jeden wielki instrument to cialo,
wszystko wspolgra jak w symfonii, jakby tego bylo malo,
to... glowa kiwa sie pod rytm muzyki,
czy to zajebista muza czy nawet tandetne klipy.

"Opinia jest jak dziura w dupie-kazdy ma swoja"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-14-2011 18:36 PM przez tysiek.)
06-14-2011 18:13 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
DOBRY W.Y.O. Offline
*****
***

Liczba postów: 461
Dołączył: Mar 2011
Szacunek: 4
Post: #3
RE: B.Z. vs Tysiek
Przez Buenos Aires i Rio Grande
do Porto Allegre płynąłem statkiem
wiesz stary Estevan zamówił czarter
a ja robiłem, za hajs, za dostawcę

oficjalnie gleid miałem na instrumenty
na handel dla brazylijskiej orkiestry
a w instrumentach wiesz skitrany towar
dla poważnych ludzi produkcja wojskowa

płynąłem, czas płynął, a wieczorami
dancing, orkiestra wiesz z instrumentami
na górnym pokładzie, a ja w drink barze
pijąc Caipirinh'ę Marije poznałem

instrumenty orkiestry dźwięki samby zagrały
film pękł, a gdy świadomość odzyskałem
bylem w La Plata na psach z opcją ekstradycji
Marija była komisarzem policji...
jeszcze nie czytałem Twojego tekstu, ale mój glos dla Ciebie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-14-2011 19:13 PM przez DOBRY W.Y.O..)
06-14-2011 19:11 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Roju Offline
Roju&Himen
*

Liczba postów: 16
Dołączył: Apr 2011
Szacunek: 1
Post: #4
RE: B.Z. vs Tysiek
Dla mnie bezkonkurencyjnie B.Z :)
06-14-2011 21:15 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
tysiek Offline
.
**

Liczba postów: 80
Dołączył: Mar 2011
Szacunek: 1
Post: #5
RE: B.Z. vs Tysiek
dzieki za walke:)
glos oczywiscie na Cb - z dwoch powodow: honorowo dla przeciwnika oraz dlatego, ze Twoj tekst podoba mi sie bardziej niz moj ;d

"Opinia jest jak dziura w dupie-kazdy ma swoja"
06-15-2011 09:57 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MuLan Niedostępny
Trololo.
****

Liczba postów: 764
Dołączył: Jun 2011
Szacunek: 19
Post: #6
RE: B.Z. vs Tysiek
Oba teksty mi się podobają, ale bardziej od Tyśka, tylko że jakoś niektóre wersy masz przydługie.
I pisz np. zamiast "się" to "sie" itd. Nie fajnie się to czyta z takimi błędami . Wgl zauważyłam, że nie piszesz "ł", "ż", "ó". Ale pomijając takie błędy, tekst mi się podoba :)
Twój też B.Z., ale minimalnie mniej :D
06-15-2011 11:04 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  tysiek vs ? Sylwas tysiek 2 909 08-13-2011 17:21 PM
Ostatni post: tysiek
  Chomik vs Tysiek [ Koniec ] Chomik 6 1,373 08-02-2011 13:34 PM
Ostatni post: Chomik
  Tina vs. Tysiek [koniec/oceniać] Tina 5 1,392 08-02-2011 11:37 AM
Ostatni post: Tina
  tysiek vs. xherki [glosowanie] tysiek 6 1,316 06-11-2011 12:55 PM
Ostatni post: MuLan
  Tysiek vs. Tina tysiek 3 819 04-14-2011 20:25 PM
Ostatni post: Tina
  nieistotny vs tysiek nieistotny 4 1,050 04-04-2011 21:39 PM
Ostatni post: mrówa
  Spandom vs Tysiek Spandom 11 1,944 03-21-2011 13:33 PM
Ostatni post: tysiek



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice