REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc POLECAMY
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Same-promocje.pl
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- Potrzebna szybka pożyczka?
- Duet Sklep - Bielizna Damska
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Temat: Bartazz - What The Funk?!
Autor Wiadomość
Bartazz Offline
WTF?!
***

Liczba postów: 265
Dołączył: Mar 2011
Szacunek: 0
Post: #1
Bartazz - What The Funk?!
Wykonawca: Bartazz
Rok: 2013
Tytuł: What The Funk?!

YOUTUBE:



"What The Funk !?" to pierwszy oficjalnie opublikowany z mojej strony kawałek i jednocześnie zapowiedź czegoś większego - całego mixtape'u pod tym tytułem, który wyjdzie już niebawem. Bujający beat z funkowym smaczkiem stworzył Tantu, od którego go "pożyczyłem" i oddaję mu pełne creditsy. Za mix i mastering odpowiedzialny jest niezawodny Cielak z Muu Records. Wszystkich zainteresowanych moją twórczością zapraszam na mojego fanpejdża.
Już niedługo, już niebawem...

WHAT THE FUNK CZŁOWIEKUUU ?!
12-23-2013 12:56 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Animus Offline
Szary
***

Liczba postów: 299
Dołączył: Oct 2013
Szacunek: 4
Post: #2
RE: Bartazz - What The Funk?!
Zajebisty styl :D Ale musisz mieć farta żeby trafić w czyjś gust. + !

Jak nie sprawdzasz innych nie dziw się że nikt nie sprawdza Ciebie !!!
Zapraszam do siebie !!!! Tylko dobry rap
Najnowszy numer: https://www.youtube.com/watch?v=gs7uAvoQ4Ig
FB - https://www.facebook.com/UnderHillRecordsTLP
12-23-2013 17:25 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bartazz Offline
WTF?!
***

Liczba postów: 265
Dołączył: Mar 2011
Szacunek: 0
Post: #3
RE: Bartazz - What The Funk?!
może ktoś coś by jeszcze rzekł ? :D
12-24-2013 17:04 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
TheWuM Offline
Bestseller bitches !!
***

Liczba postów: 441
Dołączył: Jan 2013
Szacunek: 8
Post: #4
RE: Bartazz - What The Funk?!
kozak typie jaram sie haha dobre propsy
to jest funky, funky, funky,funky flow
a czy ma fanki, fanki, fanki, fanki - no haha jebłem i follow up do eldo zawsze na propsie xD

[Obrazek: kazdy-moze-byc-fajny-ale-zajebistosc-wym...aktyki.jpg]


Wykańczam skurwysynów precyzyjnie

jak ci sie spodobało to rzuć pkt reputacji

12-24-2013 20:18 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bartazz Offline
WTF?!
***

Liczba postów: 265
Dołączył: Mar 2011
Szacunek: 0
Post: #5
RE: Bartazz - What The Funk?!
czooooo, gdzie tu follow up do Eldoki wyłapałeś ? :D
12-26-2013 20:28 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
chk111 Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 153
Dołączył: Nov 2013
Szacunek: 1
Post: #6
RE: Bartazz - What The Funk?!
ciekawie ale nie moj klimat : >
12-26-2013 22:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Bartazz - Manicure Bartazz 2 503 11-24-2014 19:36 PM
Ostatni post: Bartazz
  Lidwin - Bo kiedyś...(czysty funk) Trampek 2 851 03-07-2012 13:51 PM
Ostatni post: Trampek
  Klim, Ark, ARH, Wajer - Uap funk jadenawolno 1 891 09-04-2011 21:52 PM
Ostatni post: lcaise



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice