REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc POLECAMY
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Same-promocje.pl
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- Potrzebna szybka pożyczka?
- Duet Sklep - Bielizna Damska
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Temat: Bestseller - Do ostatniego tchu (Feat. chór Maszkotka) (Prod. Karaś)
Autor Wiadomość
TheWuM Offline
Bestseller bitches !!
***

Liczba postów: 441
Dołączył: Jan 2013
Szacunek: 8
Post: #1
Bestseller - Do ostatniego tchu (Feat. chór Maszkotka) (Prod. Karaś)
Wykonawca:Bestseller
Rok:2013
Tytuł:Do ostatniego tchu

YOUTUBE:



Zapraszam do odsłuchu nowego kawałka formacji Bestseller mile widziane oceny i komentazre

[Obrazek: kazdy-moze-byc-fajny-ale-zajebistosc-wym...aktyki.jpg]


Wykańczam skurwysynów precyzyjnie

jak ci sie spodobało to rzuć pkt reputacji

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-29-2013 09:44 AM przez TheWuM.)
05-29-2013 09:34 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
tahh03 Offline
Postszczątkujący
***

Liczba postów: 281
Dołączył: May 2012
Szacunek: 8
Post: #2
RE: Bestseller - Do ostatniego tchu (Feat. chór Maszkotka) (Prod. Karaś)
Ten pierwszy nawijka bez zycia, slabe flow - wiecej wczucia, u drugiego nie podobaja mi sie przyspieszenia choc nawijka nieco zywsza niz u kolegi. Lirycznie nic szczegolnego, jak dla mnie kawalek bardzo sredni.
05-29-2013 09:46 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Crafter Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 38
Dołączył: May 2013
Szacunek: 3
Post: #3
RE: Bestseller - Do ostatniego tchu (Feat. chór Maszkotka) (Prod. Karaś)
Ten delay na piano trochę wpierdziela się w wokal :) Także mógłby być trochę głośniejszy

Szukasz Bita? Zapraszam tutaj:
Kanał Youtube
05-29-2013 09:53 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
TheWuM Offline
Bestseller bitches !!
***

Liczba postów: 441
Dołączył: Jan 2013
Szacunek: 8
Post: #4
RE: Bestseller - Do ostatniego tchu (Feat. chór Maszkotka) (Prod. Karaś)
ok dzięki za opinie ktoś jeszcze sie wypowie ?

[Obrazek: kazdy-moze-byc-fajny-ale-zajebistosc-wym...aktyki.jpg]


Wykańczam skurwysynów precyzyjnie

jak ci sie spodobało to rzuć pkt reputacji

05-29-2013 19:19 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Pazdziochowiec Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 11
Dołączył: May 2013
Szacunek: 0
Post: #5
RE: Bestseller - Do ostatniego tchu (Feat. chór Maszkotka) (Prod. Karaś)
Wcześniejszy track widziałem, ale jeszcze nie miałem konta żeby się wypowiedzieć
Naprawdę kozacki rap robicie, każdy w swoim stylu, mega props!
05-31-2013 11:11 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
TheWuM Offline
Bestseller bitches !!
***

Liczba postów: 441
Dołączył: Jan 2013
Szacunek: 8
Post: #6
RE: Bestseller - Do ostatniego tchu (Feat. chór Maszkotka) (Prod. Karaś)
podbijam temat czekam na jakieś opinie

[Obrazek: kazdy-moze-byc-fajny-ale-zajebistosc-wym...aktyki.jpg]


Wykańczam skurwysynów precyzyjnie

jak ci sie spodobało to rzuć pkt reputacji

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2013 12:29 PM przez TheWuM.)
06-02-2013 12:29 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Warmi Offline
AmbulareSomnium
*****

Liczba postów: 1,372
Dołączył: Nov 2010
Szacunek: 46
Post: #7
RE: Bestseller - Do ostatniego tchu (Feat. chór Maszkotka) (Prod. Karaś)
Technika słabo, pierwszy koleś monotonne flow, drugi wypierdala się z przyspieszeniami z bitu.

@Edit
Nie wiem kto jest trzeci, ale fajnie leci.

Pomogłem? Odwdzięcz się dodając punkt reputacji ;)

Siada przy kompie włącza bit to proste
Czas sklecić parę słów uups mamy zagwozdkę
============================
True legend's never die.
See you in the other side.
http://www.muurecords.xaa.pl/
http://soundcloud.com/muurecords
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2013 12:48 PM przez Warmi.)
06-02-2013 12:47 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
TheWuM Offline
Bestseller bitches !!
***

Liczba postów: 441
Dołączył: Jan 2013
Szacunek: 8
Post: #8
RE: Bestseller - Do ostatniego tchu (Feat. chór Maszkotka) (Prod. Karaś)
spoko mimo wszystko dzieki mistrzu ja lece 2 i ja zjebalem przyspieszenia xD nastepnym razem sie postram inaczej

[Obrazek: kazdy-moze-byc-fajny-ale-zajebistosc-wym...aktyki.jpg]


Wykańczam skurwysynów precyzyjnie

jak ci sie spodobało to rzuć pkt reputacji

06-02-2013 13:08 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Supreme Flow - No Flexin' (prod. SoDrumatic) Suprim 0 29 11-14-2017 15:53 PM
Ostatni post: Suprim
  12.ZDolnoSlazak - Zabójcy Marzeń(Feat. PsyCHoRaf, Angela) AngelaBANG 0 34 11-12-2017 14:40 PM
Ostatni post: AngelaBANG
  Mdifferent X Angela X G-mike - Chcemy Więcej (Prod. By GoostBeats) AngelaBANG 0 32 11-12-2017 14:36 PM
Ostatni post: AngelaBANG
  KiTT - No_Title (feat. Kordi) RARA_AVIS kali2114 0 31 11-09-2017 08:04 AM
Ostatni post: kali2114
  Fran - Na głodzie (prod. John Savage Music) fran 0 30 10-28-2017 07:42 AM
Ostatni post: fran
  order-"konsylium"(prod.DRKP) order 0 33 10-22-2017 20:53 PM
Ostatni post: order
  Brzdąku - Kolejny dzień w raju, prod. Atut (Klip) gut1009 0 33 10-19-2017 07:01 AM
Ostatni post: gut1009
  Maraz - Hollywood (feat. Angela) AngelaBANG 0 41 10-14-2017 10:25 AM
Ostatni post: AngelaBANG
  Maraz - Hollywood (feat. Angela) MarazOfficial 0 50 10-14-2017 08:43 AM
Ostatni post: MarazOfficial
  Kacper Wojt - idk (Prod. Mantra) Official Video KacperWojt 0 57 10-12-2017 14:57 PM
Ostatni post: KacperWojt



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice