REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc POLECAMY
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Same-promocje.pl
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- Potrzebna szybka pożyczka?
- Duet Sklep - Bielizna Damska
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Temat: Eminem style beat
Autor Wiadomość
PixelBeats Offline
Let's Make Some Love
*****

Liczba postów: 1,205
Dołączył: Jan 2012
Szacunek: 18
Post: #1
Eminem style beat
Sieema, wrzucilem sobie ostatnio plyte Relapse Eminema i stwierdzilem ze zrobie cos w podobnym stylu do tych bitow, oczywiscie slychac na tym moje prywatne schorzenie co do dzwieku, ale mysle ze generalnie spoko wyszlo


http://www.beats4pros.com bit sie nazywa "Mr Menace"

ocenki?

I gave that pitch a vibrato, pitches love vibrato!

03-15-2012 18:32 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Rusek Offline
Rusek
****

Liczba postów: 566
Dołączył: Jun 2011
Szacunek: 3
Post: #2
RE: Eminem style beat
Zajebisty ;D Nic dodać nic ująć ;D Peace!

Rusek - To Było!
"Wypijasz klina jak co dzień, poranny czas do roboty,
Nie masz ochoty, masz poty, nie masz zdrowia i floty,"



03-15-2012 18:37 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
PixelBeats Offline
Let's Make Some Love
*****

Liczba postów: 1,205
Dołączył: Jan 2012
Szacunek: 18
Post: #3
RE: Eminem style beat
dzieeeeeki tez sie jaram :P

I gave that pitch a vibrato, pitches love vibrato!

03-15-2012 19:27 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Rytu Offline
Stajlowiec
*****

Liczba postów: 1,056
Dołączył: Jan 2012
Szacunek: 17
Post: #4
RE: Eminem style beat
A mi sie nie chce wczytać ta strona :/

[Obrazek: bb7378ce93eb81292bc07815b84c6080_origina...1379672188]

CZŁOWIEKU, NIE BĄDŹ TAKIM MATERIALISTĄ.
03-15-2012 19:29 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
PixelBeats Offline
Let's Make Some Love
*****

Liczba postów: 1,205
Dołączył: Jan 2012
Szacunek: 18
Post: #5
RE: Eminem style beat
no wlasnie cos sie pierdoli dzisiaj to RB raz sie wczytuje raz nie....cos kombinuja na host'cie chyba usuwaja basic memberow

I gave that pitch a vibrato, pitches love vibrato!

03-15-2012 19:30 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Rytu Offline
Stajlowiec
*****

Liczba postów: 1,056
Dołączył: Jan 2012
Szacunek: 17
Post: #6
RE: Eminem style beat
a że jaram sie Beat'ami Emi to bym se odsłuchał noo.. spróbuje jtr.. :)

[Obrazek: bb7378ce93eb81292bc07815b84c6080_origina...1379672188]

CZŁOWIEKU, NIE BĄDŹ TAKIM MATERIALISTĄ.
03-15-2012 19:31 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Narwa Offline
Admin Kuźwa!
*******

Liczba postów: 1,937
Dołączył: Jun 2011
Szacunek: 33
Post: #7
RE: Eminem style beat
No bicik fajny. Ale ogólnie to wiesz co robić i umiesz to wykorzystać ;)
03-15-2012 19:41 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
PixelBeats Offline
Let's Make Some Love
*****

Liczba postów: 1,205
Dołączył: Jan 2012
Szacunek: 18
Post: #8
RE: Eminem style beat
danke my niggzah

ale kurde wiem co robic ale nie moge sie za to zabrac tak bym raczej powiedzial :D przee jakis leniwy sie zrobilem nawet leniwe bity mi wychodza

I gave that pitch a vibrato, pitches love vibrato!

03-15-2012 20:16 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Narwa Offline
Admin Kuźwa!
*******

Liczba postów: 1,937
Dołączył: Jun 2011
Szacunek: 33
Post: #9
RE: Eminem style beat
Zrób jakiegoś ładnego samplowanego dla "mudżyna" Narwy (mnie :D) do posłuchania sobie ;)
03-15-2012 20:19 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
TMZiomal Offline
Lyrics Warrior
**

Liczba postów: 144
Dołączył: Nov 2011
Szacunek: 0
Post: #10
RE: Eminem style beat
Łeeeeeee, good shitt B-)
5/6 mnie się podoba i to bardzo !
03-15-2012 20:21 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
PixelBeats Offline
Let's Make Some Love
*****

Liczba postów: 1,205
Dołączył: Jan 2012
Szacunek: 18
Post: #11
RE: Eminem style beat
ale ja nie umiem samplowac dobrze :( znaczy moze i umiem ale nie lubie, chyba ze podrzucisz jakas piosenke z ktorej bys chcial to zobacze co da sie zrobic

I gave that pitch a vibrato, pitches love vibrato!

03-15-2012 20:21 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Narwa Offline
Admin Kuźwa!
*******

Liczba postów: 1,937
Dołączył: Jun 2011
Szacunek: 33
Post: #12
RE: Eminem style beat
Hehe nie miałem konkretów na myśli, ale może coś znajdę to ci podeślę :P
Nigga! haha :)
03-15-2012 20:24 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Free Trap beat PixelBeats 1 52 07-06-2018 16:45 PM
Ostatni post: Donkey
  Tory Lanez type beat - Me and Myself PixelBeats 0 20 06-27-2018 14:51 PM
Ostatni post: PixelBeats
  Orchestral Rap Beat #148 starski 0 35 06-23-2018 11:46 AM
Ostatni post: starski
  Amine type beat - Phresh PixelBeats 0 25 06-15-2018 08:48 AM
Ostatni post: PixelBeats
  Nowy Afro beat - za free PixelBeats 0 48 06-09-2018 21:03 PM
Ostatni post: PixelBeats
  UNBEATS. - " ̶P̶E̶D̶I̶G̶R̶E̶E̶"[trap beat 2018] QBBeats 0 78 03-15-2018 10:33 AM
Ostatni post: QBBeats
  Mój Pierwszy Beat WRXBeats 0 97 08-02-2017 21:20 PM
Ostatni post: WRXBeats
  Tazman - Snack Time vol.2 (Beat tape) tazmac 0 260 10-05-2016 17:11 PM
Ostatni post: tazmac
  Cr3ative Trap beat's daw9630 0 263 06-22-2016 08:46 AM
Ostatni post: daw9630
  Luqa Beat Luqa 0 407 01-11-2016 19:27 PM
Ostatni post: Luqa



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice