REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc STRONY PARTNERSKIE
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- https://terazauto.pl/
-
-
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 1 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Temat: Eser - Nazywam się
Autor Wiadomość
Klemens666 Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 143
Dołączył: May 2013
Szacunek: 0
Post: #1
Eser - Nazywam się
Wykonawca: Eser
Rok: 2013/2014
Tytuł: Nazywam się

http://www.youtube.com/watch?v=EvGxefbRjDg

piss.

Co by się nie działo ja za bratem murem stane.
12-06-2013 15:37 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Maras Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 51
Dołączył: Dec 2012
Szacunek: 0
Post: #2
RE: Eser - Nazywam się
Heh, O kurwa stary xD U make my day.
Nagrywałeś na agregatorze?
EDIT:
Słabe to jest,
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2013 20:09 PM przez Maras.)
12-06-2013 20:09 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Dziza Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 32
Dołączył: Dec 2013
Szacunek: 0
Post: #3
RE: Eser - Nazywam się
bez hejtu ziomek ale nie ma szalu ..
12-17-2013 15:30 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Alex Sosa - Żyje się raz (prod. Kejczap) AlexSosa1 0 18 09-06-2018 19:05 PM
Ostatni post: AlexSosa1
  SPECTRAL - KIEDYŚ SIĘ ZGUBIĘ Painkiller43 0 33 03-09-2018 23:40 PM
Ostatni post: Painkiller43
  MłodyBUJOK Ft.Bochen Pokazuje Się Światu MlodyBUJOK 0 51 01-18-2018 20:28 PM
Ostatni post: MlodyBUJOK
  Suspects - Nie poddam sie (pierwszy teledysk) smg 0 75 12-30-2017 11:26 AM
Ostatni post: smg
  Maraz - Sprzedaj Się (feat. Bryx) MarazOfficial 0 103 10-01-2017 14:43 PM
Ostatni post: MarazOfficial
  Truez - Cieszę się że Cię poznałem Truez 1 175 06-09-2017 10:02 AM
Ostatni post: Zupa
  nigdy sie nie poddam Erdwaer 0 132 06-06-2017 13:35 PM
Ostatni post: Erdwaer
  order-"jakoś się kula" order 0 236 04-28-2017 12:20 PM
Ostatni post: order
  Eudete - Smiej sie ostatni HD video Eudete 0 93 04-01-2017 11:19 AM
Ostatni post: Eudete
  MaLiK-Zastanawiam Się (Bit MaLiK) MaLiK 0 90 03-27-2017 15:44 PM
Ostatni post: MaLiK



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice