REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc POLECAMY
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Same-promocje.pl
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- Potrzebna szybka pożyczka?
- Duet Sklep - Bielizna Damska
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Temat: Eser - Okno
Autor Wiadomość
Klemens666 Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 143
Dołączył: May 2013
Szacunek: 0
Post: #1
Eser - Okno
patrze za okno, wracaja wspomnienia
chyba duzo mowic, tutaj nie trzeba
zycie nie rozpieszcza, powraca depresja
w tak mlodym wieku, mozg tego tempa
nie wytrzymuje bo kreta droga sie staje
u mnie, z dnia na dzien, co raz bardziej
lecz nic nie zostaje, juz tylko we mnie
bo puszczam w internet, tez najwieksze
tajemnice swiete, no ale nie zawsze
mowie to wprost, czasem zachacze
o przenosnie jakies, patrze za okno
widze jak bezdomni, na deszczu mokna
to nie jest spoko, to nie jest fajne
ja im nie pomoge bo sie bogiem nie nazwa
mysle sobie czasem, co bedzie dalej
czy do nieba trafie czy sie w piekle spale

patrze za okno, wspomnien tysiace
lecz jestem silny, i nie wyskocze
wysokie blokowce, wielu odbija
lecz moja wola, nadal jest silna
x2

patrze za okno, czuje zapach miasta
wielu nie wytrzymalo, tempo wzrasta
wielu sznurowadla, nawet zawiazuje
w historii sie zapisuje, bo jest tchorzem
ja nie lubie, jak mowia na mnie tchorz
dlatego wygram zycie, mimo ze juz
przegralem tu, wiele malych bitew
to wojna ciagle z niewiadomym wynikiem
mam w sobie ta sile, ktora mnie prowadzi
ponad tchorzami, samobojcami
jestem ponad tym, ja sie nie poddaje
tak sie wychowalem, i tyle w temacie
za okno patrze, wracaja wspomnienia
kiedys skoczyc chcialem, bo? bo kobieta
rok minal niespelna, ja nadal pamietam
lecz nie wyskocze, badz mamo pewna

patrze za okno, wspomnien tysiace
lecz jestem silny, i nie wyskocze
wysokie blokowce, wielu odbija
lecz moja wola, nadal jest silna
x2

zajebalo smutem, nic nie poradze
moje zycie to nie zbior zyczen i pragnien
zyje w tym bagnie, siedemnascie lat
powoli psychika, ma sie nie tak
dobrze ze mam rap, to jest podpora
wyrzucam emocje, to wlasnie kocham
zamkniete okna, ciagnie by otworzyc
po co? po to, zeby sie znow pobic
z mysla ktora krazy, po mozgu wtedy
zeby wyskoczyc, bo zycie nas jak smieci
traktuje lecz niestety, taka jest prawda
lecz ja sie nie poddam, taka sytuacja
noc nieprzespana, kolejna na koncie
wiatr mi przeszkadza, wiejacy za oknem
odszedl moj ojciec, wujek babcia dziadek
ja czuje ze zycie, to dopiero zaczne

patrze za okno, wspomnien tysiace
lecz jestem silny, i nie wyskocze
wysokie blokowce, wielu odbija
lecz moja wola, nadal jest silna
x2

zapraszam do oceny :). Peace

Co by się nie działo ja za bratem murem stane.
03-16-2014 17:46 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Stoku Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 11
Dołączył: Mar 2014
Szacunek: 0
Post: #2
RE: Eser - Okno
masz jakieś biciwo pod ten tekst?

"Powoli do celu, zgodnie z planem, żaden obciach!"
03-18-2014 14:15 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Klemens666 Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 143
Dołączył: May 2013
Szacunek: 0
Post: #3
RE: Eser - Okno
mam a ze to mixtape to bit Kanya Westa do Everything I'am

Co by się nie działo ja za bratem murem stane.
03-18-2014 21:23 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Kubusio127 Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 195
Dołączył: Dec 2012
Szacunek: 2
Post: #4
RE: Eser - Okno
nawinalem sobie ten tekscik pod ten bit i powiem ci ze nie potrafie tego swoim stylem i dziwny tekst :) nie umiem go zanucic :D
03-19-2014 04:54 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Klemens666 Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 143
Dołączył: May 2013
Szacunek: 0
Post: #5
RE: Eser - Okno
Kubusio, poniewaz jak nawinal Shellerini "tu kazdy projekt ma ten swoj wlasny styl" ;) moze dlatego ze pisze krotkie wersy a troche wydluzam. sam nie moge nawijac za szybko bo 4 wersy i zadyszka ;) pozdro!

Co by się nie działo ja za bratem murem stane.
03-19-2014 13:52 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
kota Offline
Szczurołap
*

Liczba postów: 14
Dołączył: Mar 2014
Szacunek: 0
Post: #6
RE: Eser - Okno
To ćwiczyć, ćwiczyć, żeby się do płuc więcej powietrza mieściło i zadyszka odpuściła ;) Tak właściwie to fajnie by było zobaczyć jaki masz na ten tekst pomysł, bo faktycznie, ja też średnio wiem, od której strony by go ugryźć, jak już wyżej ktoś wspomniał. Sam tekst... mignęło kilka sformułowań, które przykuły wzrok, ale to chyba głównie ze względu na tematykę dość bliską. Z serii: "kota się czepia" - nasze polskie znaczki miło zawsze zobaczyć. Ale to na upartego do wybaczenia jest, bo może akurat za granicą siedzisz i naszej klawiatury niet. Ale orty? Albo przecinki wstawiane zupełnie losowo? Nie wiem, może innym to nie przeszkadza, ale jak dla mnie to utrudnia odbiór tekstu, drażni, bo w skrajnych przypadkach nawet znaczenie zmienia. Najprościej całkiem wyrzucić znaki interpunkcyjne ;) I kota się czepiać nie będzie. (A czepiać się kota lubi, ale to dla waszego dobra xd)
03-19-2014 19:50 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Klemens666 Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 143
Dołączył: May 2013
Szacunek: 0
Post: #7
RE: Eser - Okno
przecinki sa wstawione tam gdzie sa setne sekundy przerwy na oddeszek ;) ja to jak najbardziej nagram lecz jakosc was nie powali. ale na pewno uslyszycie jak to brzmi wedlug mnie ;) pozdro!

Co by się nie działo ja za bratem murem stane.
03-19-2014 20:28 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
kota Offline
Szczurołap
*

Liczba postów: 14
Dołączył: Mar 2014
Szacunek: 0
Post: #8
RE: Eser - Okno
A to zwracam honor ;) Mam alergię na ludzi, którzy je wstawiają byle gdzie bezmyślnie, tu przynajmniej czemuś służą. To ja czekam na nagranie w takim razie. Powodzenia.
03-19-2014 20:32 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Klemens666 Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 143
Dołączył: May 2013
Szacunek: 0
Post: #9
RE: Eser - Okno
podbijam! ;) link do mp3 : http://youtube.com/watch?list=PL2OaR2pM0...1Tx-EbCM7w

Co by się nie działo ja za bratem murem stane.
04-12-2014 21:07 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
DGrave Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 17
Dołączył: Apr 2014
Szacunek: 0
Post: #10
RE: Eser - Okno
Dobry temat poruszyłes tekst jest okej.ale w nawijke moim zdaniem powinieneś włożyc wiecej emocji bardziej sie wczuć w to co przekazujesz.pzdr!
04-24-2014 21:57 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
uanasPKP Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 118
Dołączył: Apr 2014
Szacunek: 1
Post: #11
RE: Eser - Okno
,,poniewaz jak nawinal Shellerini "tu kazdy projekt ma ten swoj wlasny styl"" - chyba jednak nie :v Odpuść sobie, błagam :(

przecinki

traklista
04-26-2014 18:35 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Eser - Przekmiń Klemens666 0 417 01-05-2016 11:14 AM
Ostatni post: Klemens666
  Eser - Future Klemens666 0 406 12-28-2015 20:20 PM
Ostatni post: Klemens666
  Eser - Good times Klemens666 0 421 12-28-2015 12:58 PM
Ostatni post: Klemens666
  Eser - Przyjmujesz na klatę Klemens666 0 435 12-23-2015 12:24 PM
Ostatni post: Klemens666
  Eser - Komediodramat Klemens666 0 399 12-22-2015 10:32 AM
Ostatni post: Klemens666
  Eser - Oświecenie Klemens666 0 323 12-22-2015 10:21 AM
Ostatni post: Klemens666
  Eser - Oświecenie Klemens666 0 383 12-19-2015 10:22 AM
Ostatni post: Klemens666
  Eser - Heej Klemens666 0 402 12-18-2015 11:10 AM
Ostatni post: Klemens666
  Eser - Bolid Klemens666 2 507 12-11-2015 17:28 PM
Ostatni post: tobyloprowo
  Eser - Pędzę Klemens666 0 463 12-10-2015 17:07 PM
Ostatni post: Klemens666



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice