REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc POLECAMY
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Same-promocje.pl
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- Potrzebna szybka pożyczka?
- Duet Sklep - Bielizna Damska
Ankieta: Who's Better ?
Ankieta jest zamknięta.
Gleba 22.22% 2 22.22%
Smile 77.78% 7 77.78%
Razem 9 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Wątek zamknięty 
Temat: Gleba vs Smile ( Koniec )
Autor Wiadomość
GRK Offline
Poprostu GRK
***

Liczba postów: 486
Dołączył: Oct 2010
Szacunek: 7
Post: #1
Gleba vs Smile ( Koniec )
Bez tematu, bez zasad, czysta sieka i tyle na temat :) zaczne pierwszy i czekam na text od pierwszej osoby co sie zglosi :)

Pomoglem? jesli tak, daj punkta reputacji za pomoc ;)

"Mam juz dosyc tych zyciowek, tych dolujacych wersow,
zamiast pisac pozytywnie, patrz, nie kumam zycia sensu,
i pomiomo tych wersow, inteligetnych badz bodajze,
nie rozumiem wciaz wiekszosci, jestem amatorem w transie." GRK
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-01-2011 11:10 AM przez GRK.)
02-01-2011 09:34 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
GRK Offline
Poprostu GRK
***

Liczba postów: 486
Dołączył: Oct 2010
Szacunek: 7
Post: #2
RE: Gleba vs
To te glosy, te piski te wolanie o pomoc,
czlowiek mial przeciez pomagac czlowiekowi, ponoc,
bog tak kazal, lecz jak wszyscy mam to w dupie,
wysmieje cie pochylajac sie nad twoim trupem,
to ci w glowie lupie, boli cie ze jestem tutaj,
ja cie tutaj zniszcze, pokaze ci podeszwe buta,
rap to zelazna huta, trzeba wykuc swoje miecze,
trzeba sciac ci twoja banie, bo w swe idealy wierze,
dla mnie jestes wezem, tym co kusil ewe w raju,
jestes podstepny jak lis, lecz tu padasz jak na high'u,
padasz jak te wszystkie muchy, jestes dla mnie mniej niz zero,
wszyscy wiedza zes jest homo, ty pierdolisz ze hetero,
probowalo wielu, poto zeby byc kims, byc znanym,
ty tez probojesz, leszczu, pewnie tylko dla maniany,
chcesz byc rozpoznany, idz pilkarzom nosic wode,
a nie tutaj na forum, robisz z siebie tylko trzode,

czekam na odpowiedz w formie 1 x 16 wersow :]

Pomoglem? jesli tak, daj punkta reputacji za pomoc ;)

"Mam juz dosyc tych zyciowek, tych dolujacych wersow,
zamiast pisac pozytywnie, patrz, nie kumam zycia sensu,
i pomiomo tych wersow, inteligetnych badz bodajze,
nie rozumiem wciaz wiekszosci, jestem amatorem w transie." GRK
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-01-2011 11:10 AM przez GRK.)
02-01-2011 09:52 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Smile Offline
123frytki
*****

Liczba postów: 2,530
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
Post: #3
RE: Gleba vs Smile
Jesteś zajebisty ale niestety wiadomo
inteligencja nie jest, Twoją mocną stroną
nic nie myślisz, byle rymowało sie słowo,
rzucasz panczlajnami a te przechodzą obok.
Spoko, taki system masz Twoja sprawa,
nie muszę odpowiadać, Twoja głupota wygrała
sam siebie zjadasz, gdzie Ty masz głowę ?
miałeś pocisnąć mi! a Ty ciśniesz sam sobie.
Jednym słowem powiem, sensu nie ma ta walka
miała by ona sens gdybyś dał choć jeden panczlajn
gdybyś sie postarał, wplatał w treść jakiś pomysł
bo na prawdę gówno mnie obchodzi Twój życiorys.
Słowem - lipa - wie ten kto to przeczytał,
to widać na pierwszy rzut oka, nie trzeba wnikać
jesteś jak cipa, która każdy może dotykać,
tak to jest gdy zamiast mózgu używa sie słownika.

Lubie to..
02-01-2011 11:05 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
GRK Offline
Poprostu GRK
***

Liczba postów: 486
Dołączył: Oct 2010
Szacunek: 7
Post: #4
RE: Gleba vs Smile
Chce rewanza jak przegram :]

Pomoglem? jesli tak, daj punkta reputacji za pomoc ;)

"Mam juz dosyc tych zyciowek, tych dolujacych wersow,
zamiast pisac pozytywnie, patrz, nie kumam zycia sensu,
i pomiomo tych wersow, inteligetnych badz bodajze,
nie rozumiem wciaz wiekszosci, jestem amatorem w transie." GRK
02-01-2011 11:10 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Donkey Niedostępny
Young Broke Infamous
*****

Liczba postów: 4,126
Dołączył: Oct 2010
Szacunek: -16
Post: #5
RE: Gleba vs Smile ( Koniec )
Gleba zostałeś skopany po pośladkach.

some of these bitch ass rappers would take a dick to say they had it hard

[Obrazek: weird-funny-gif-picard-shuttle.gif]
02-01-2011 11:12 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
GRK Offline
Poprostu GRK
***

Liczba postów: 486
Dołączył: Oct 2010
Szacunek: 7
Post: #6
RE: Gleba vs Smile ( Koniec )
Kesler, cicho!! xD nie denerwuj ludzi hahaha proboje sie ogarnac tutaj xD

Pomoglem? jesli tak, daj punkta reputacji za pomoc ;)

"Mam juz dosyc tych zyciowek, tych dolujacych wersow,
zamiast pisac pozytywnie, patrz, nie kumam zycia sensu,
i pomiomo tych wersow, inteligetnych badz bodajze,
nie rozumiem wciaz wiekszosci, jestem amatorem w transie." GRK
02-01-2011 11:14 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Regret Offline
Panczmejker.
***

Liczba postów: 338
Dołączył: Dec 2010
Szacunek: 7
Post: #7
RE: Gleba vs Smile ( Koniec )
Gleba zostałeś skopany po pośladkach i po rowie.
02-01-2011 12:18 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
GRK Offline
Poprostu GRK
***

Liczba postów: 486
Dołączył: Oct 2010
Szacunek: 7
Post: #8
RE: Gleba vs Smile ( Koniec )
Tali kurwa, reputacje mnie na forum psujesz xD hahahahaha

Pomoglem? jesli tak, daj punkta reputacji za pomoc ;)

"Mam juz dosyc tych zyciowek, tych dolujacych wersow,
zamiast pisac pozytywnie, patrz, nie kumam zycia sensu,
i pomiomo tych wersow, inteligetnych badz bodajze,
nie rozumiem wciaz wiekszosci, jestem amatorem w transie." GRK
02-01-2011 12:28 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Smile Offline
123frytki
*****

Liczba postów: 2,530
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
Post: #9
RE: Gleba vs Smile ( Koniec )
widzisz gosciu i tak to sie robi na południu : ) HAHAHAHA mądraliński glebsonn aka suka!

Lubie to..
02-01-2011 12:59 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Aleksandra Offline
Zbanowany

Liczba postów: 118
Dołączył: Oct 2010
Post: #10
RE: Gleba vs Smile ( Koniec )
głos na Smila.
02-01-2011 13:43 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Truez Niedostępny
zeurT
*****

Liczba postów: 2,151
Dołączył: Oct 2010
Szacunek: 45
Post: #11
RE: Gleba vs Smile ( Koniec )
Gleba zostałeś skopany po pośladkach :) Ale i tak ja lepiej pokonałem Miśqa :P

[Obrazek: 7c100b3db0f2b36d7172e477a9fe4942.gif]
02-01-2011 13:54 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
GRK Offline
Poprostu GRK
***

Liczba postów: 486
Dołączył: Oct 2010
Szacunek: 7
Post: #12
RE: Gleba vs Smile ( Koniec )
Jakbym wiedzial ze smile sie zglosi to bym lepszego texta napisal, jak zem zrobil posta to odrazu zaczelem pisac a jak wrzucilem text to zobaczylem ze sie smile zglosil xD

Pomoglem? jesli tak, daj punkta reputacji za pomoc ;)

"Mam juz dosyc tych zyciowek, tych dolujacych wersow,
zamiast pisac pozytywnie, patrz, nie kumam zycia sensu,
i pomiomo tych wersow, inteligetnych badz bodajze,
nie rozumiem wciaz wiekszosci, jestem amatorem w transie." GRK
02-01-2011 14:00 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Truez vs. PieM [KONIEC] Truez 6 2,350 01-24-2013 18:30 PM
Ostatni post: PostScriptum
  Esoon vs Ciastek [Koniec, OCENIAĆ!] Staaary 5 2,148 04-17-2012 22:39 PM
Ostatni post: Effy
  Rytu vs Bobek [KONIEC/GŁOSOWANIE] Rytu 8 2,886 04-01-2012 23:38 PM
Ostatni post: MiR
  Ar!ss vs Rytu [KONIEC/GŁOSOWANIE] Ariel05 12 3,460 03-31-2012 19:04 PM
Ostatni post: Ariel05
  Don K. vs Truez [KONIEC SKURWYSYNY] Donkey 4 1,677 03-23-2012 18:25 PM
Ostatni post: Donkey
  Tiem vs KrS (koniec/ oceniać) tomato144 0 945 03-22-2012 16:49 PM
Ostatni post: tomato144
  Zbytek vs Wąski [Koniec/Głosowanie] Staaary 3 2,262 03-08-2012 12:58 PM
Ostatni post: Staaary
  iWeaky vs Warmi [Koniec. Oceniać!] iWeaky 5 1,650 02-21-2012 10:34 AM
Ostatni post: Siwson
  Zbytek vs Okter[KONIEC] Staaary 2 1,378 02-10-2012 22:08 PM
Ostatni post: Staaary
  FNZ vs. Syjon [koniec/oceniać] FNZ 13 3,051 02-04-2012 18:12 PM
Ostatni post: FNZ



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice