REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc POLECAMY
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Same-promocje.pl
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- Potrzebna szybka pożyczka?
- Duet Sklep - Bielizna Damska
Ankieta: czy warto by było się nim zainteresować ?
Ankieta jest zamknięta.
Tak. 4.55% 3 4.55%
Nie. 3.03% 2 3.03%
Nawet Nawet. 3.03% 2 3.03%
nie warto. 3.03% 2 3.03%
Mogło by coś być 0% 0 0%
ni chuja 86.36% 57 86.36%
Razem 66 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Wątek zamknięty 
Temat: Jak myślicie można dać to w radio ?
Autor Wiadomość
Pecz
nie zarejestrowany

 
Post: #1
Jak myślicie można dać to w radio ?
http://www.youtube.com/watch?v=_taAii-XGdE może i jakość nie jest najlepsza ale liczy się przekaz i tekst : )
02-23-2013 12:16 PM
Cielak Niedostępny
Breakdown maker
*****

Liczba postów: 3,698
Dołączył: Dec 2010
Szacunek: 49
Post: #2
RE: powinni dać to w radio
popraw nazwę tematu na zgodną z regulaminu, bo usunę.

Wykonam nagrania, miks i mastering w każdym gatunku muzycznym!
http://muurecords.xaa.pl/
[Obrazek: d7afec5d86447f0a9f8dac110beffafa.gif]
02-23-2013 12:20 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
3zy Offline
Posting Freak
*****

Liczba postów: 1,493
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 1
Post: #3
RE: Jak myślicie można dać to w radio ?
jak ktos mnie krytykuje to mnie to motywuje ta
03-28-2013 18:35 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
adekMWA Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 66
Dołączył: May 2013
Szacunek: 1
Post: #4
RE: Jak myślicie można dać to w radio ?
Teoretycznie można choć jakość nie powala. Potrenuj ziomek!
05-15-2013 16:34 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
HultajSzakur Offline
Hate Me Now
****

Liczba postów: 649
Dołączył: Jan 2013
Szacunek: 11
Post: #5
RE: Jak myślicie można dać to w radio ?
aaahahahaha Ty z tym radiem serio???

"Geju, powiedz szczerze jak to jest?
Nie mieć kolegów, nosić welur i różowy dres
Mówić do dupy przyjacielu - niepojęta rzecz
To raperom bez uśmiechu, kurwa fuck your face"



05-15-2013 17:13 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Soq Offline
Zajawa Kipi
*

Liczba postów: 25
Dołączył: Dec 2013
Szacunek: 0
Post: #6
RE: Jak myślicie można dać to w radio ?
nie w dzisiejszych czasach, chyba ze jakies podziemie, ROB RAP DLA SIEBIE A NIE DLA SZMALU!
12-18-2013 11:43 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Sobotek Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 26
Dołączył: Sep 2013
Szacunek: 0
Post: #7
RE: Jak myślicie można dać to w radio ?
Fajnie wyszło tylko ze jakościowo słabo ale trenuj ziomek :)
02-28-2014 19:34 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Radio wyłączone .. Smile 0 2,233 07-12-2011 21:20 PM
Ostatni post: Smile



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice