REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc POLECAMY
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Same-promocje.pl
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- Potrzebna szybka pożyczka?
- Duet Sklep - Bielizna Damska
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Temat: JedenNaMilion – LoveSong (WALENTYNKOWY HIT!!!: )
Autor Wiadomość
JNM Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 35
Dołączył: Dec 2013
Szacunek: 0
Post: #1
JedenNaMilion – LoveSong (WALENTYNKOWY HIT!!!: )
Wykonawca:JedenNaMilion
Rok:2014
Tytuł:LoveSong

YOUTUBE:



JESTEM ŚWIADOM ŻE JEŚLI ZŁAMIĘ REGULAMIN BĄDŹ NIEPRAWIDŁOWO WKLEJĘ LINK DO UTWORU MÓJ TEMAT ZOSTANIE USUNIĘTY
02-13-2014 16:26 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Vipersky Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 24
Dołączył: Apr 2013
Szacunek: 0
Post: #2
RE: JedenNaMilion – LoveSong (WALENTYNKOWY HIT!!!: )
hehe duży plus za te prześmiewcze zwroty :)

http://www.soundcloud.com/vipersky
02-13-2014 23:15 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
JNM Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 35
Dołączył: Dec 2013
Szacunek: 0
Post: #3
RE: JedenNaMilion – LoveSong (WALENTYNKOWY HIT!!!: )
:D dzieki! dzieki! ...smiech to zdrowie kurwa! :D
02-14-2014 12:40 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Vipersky Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 24
Dołączył: Apr 2013
Szacunek: 0
Post: #4
RE: JedenNaMilion – LoveSong (WALENTYNKOWY HIT!!!: )
w sumie po tytule możnaby się spodziewać nieco innego klimatu, ale schemat złamałeś zajebiście ;)

http://www.soundcloud.com/vipersky
02-14-2014 22:15 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
vego Offline
Raczkujący do sceny
***

Liczba postów: 311
Dołączył: Feb 2014
Szacunek: 0
Post: #5
RE: JedenNaMilion – LoveSong (WALENTYNKOWY HIT!!!: )
tekst naprawdę dobry :D gdyby było nieco lepsze wyonanie pewnie byłby hicior :P

https://soundcloud.com/vegoofficial/vego-pisze
https://www.facebook.com/VegoOficjalnyProfil

02-15-2014 15:35 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
JNM Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 35
Dołączył: Dec 2013
Szacunek: 0
Post: #6
RE: JedenNaMilion – LoveSong (WALENTYNKOWY HIT!!!: )
hehehhehehe! luxxx! pochytam do tego numeru jakis fifa-rafa teledysk co by zrobil sie booom! ...i nic tylko czekac az sie do mnie odezwie jakas Gosia Andrzejewicz czy inna Doda o featuring!!! i bedzie hajs! i bedzie ogien z dupy! i bedzie aaaj! :D
02-15-2014 15:52 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
WzS Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 59
Dołączył: Jan 2014
Szacunek: 0
Post: #7
RE: JedenNaMilion – LoveSong (WALENTYNKOWY HIT!!!: )
Ja pierdole zaskakujesz mnie mordo pomysłami na kawałek no i komercyjnymi tekstami :) zawszę gdy dodajesz coś nowego to muszę osłuchać choć by z czystej ciekawości :) ale potem i tak wiem że bd fajny kawałek i słucha się tego z bananem na mordzie. Jest już ogień z DuPy ! :) pozdr !
02-16-2014 06:16 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
JNM Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 35
Dołączył: Dec 2013
Szacunek: 0
Post: #8
RE: JedenNaMilion – LoveSong (WALENTYNKOWY HIT!!!: )
heh, pewnie dlatego ze gdyby nie jointy to ten numer napewno by nigdy nie powastal! ;) (... a juz tym bardziej refren bo spiewac to ja ni chuja nie umiem! : )

dzieki za pozytywne komenty! fajno ze sie podoba! :D
02-16-2014 08:49 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  order-"hit" order 0 56 09-03-2017 17:43 PM
Ostatni post: order
  gvlvxy_bxy x es = zrobić hit (video mash-up) galaxyboy 0 285 06-04-2016 21:16 PM
Ostatni post: galaxyboy
  laz feat. misiu - chciałem dobrze, wyszedł lovesong laz 0 297 12-19-2015 11:22 AM
Ostatni post: laz
  JedenNaMilion - Nokaut feat. MistrzSwiata JNM 0 411 02-27-2014 15:52 PM
Ostatni post: JNM
  JedenNaMilion - Pamietac Nie Zapomne feat. MistrzSwiata JNM 0 424 02-20-2014 18:51 PM
Ostatni post: JNM
  JedenNaMilion - Ona Tanczy Dla Mnie feat. Weekend JNM 5 916 02-07-2014 11:08 AM
Ostatni post: MyWayOneWay
  JedenNaMilion – Mandat JNM 0 404 01-24-2014 16:48 PM
Ostatni post: JNM
  JedenNaMilion - Zycie Jak Ze Snu feat. MistrzSwiata JNM 0 474 01-23-2014 16:37 PM
Ostatni post: JNM
  JedenNaMilion - Pokolenie Czarnobyla feat. MistrzSwiata JNM 2 722 01-19-2014 15:35 PM
Ostatni post: JNM
  JedenNaMilion - PARTY! PARTY! feat. MistrzSwiata JNM 0 484 01-09-2014 16:00 PM
Ostatni post: JNM



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice