REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc POLECAMY
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Same-promocje.pl
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- Potrzebna szybka pożyczka?
- Duet Sklep - Bielizna Damska
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Temat: Kazz - Nie do zobaczenia juz [prod.Grosh]
Autor Wiadomość
kazz Offline
PARAGRAFF
*

Liczba postów: 44
Dołączył: Dec 2010
Szacunek: 0
Post: #1
Kazz - Nie do zobaczenia juz [prod.Grosh]
Wykonawca: Kazz
Nazwa Utworu: Nie do zobaczenia już
Rok produkcji: 2012

Na bicie grosha, zapraszam do odsluchu :)
http://www.youtube.com/watch?v=rIaK2y-2h...e=youtu.be

http://www.youtube.pl/paragraffrdm

http://www.facebook.com/Paragraffrdm
03-15-2012 20:15 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Narwa Offline
Admin Kuźwa!
*******

Liczba postów: 1,937
Dołączył: Jun 2011
Szacunek: 33
Post: #2
RE: Kazz - Nie do zobaczenia juz [prod.Grosh]
Wiesz co masz ciekawe flow, technika mi się spodobała. I bit też wyjebany ;)
Hmm... chciałbym się przyczepić ale nei mam czego :(
03-15-2012 20:22 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
PixelBeats Offline
Let's Make Some Love
*****

Liczba postów: 1,192
Dołączył: Jan 2012
Szacunek: 18
Post: #3
RE: Kazz - Nie do zobaczenia juz [prod.Grosh]
łoo jaki low pitched bass okrutnie, faaajny lubie taki, i perka w tym bicie tez fajna, taka Aveeon style!

a kawalek generalnie spoko bardzo, nie wypadasz z wersow, wszystko w porzasiu, i tematyka tez mi sie podoba

I gave that pitch a vibrato, pitches love vibrato!

03-15-2012 20:25 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
TMZiomal Offline
Lyrics Warrior
**

Liczba postów: 144
Dołączył: Nov 2011
Szacunek: 0
Post: #4
RE: Kazz - Nie do zobaczenia juz [prod.Grosh]
Flow ciekawe i to bardzo :) Przekaz gniecie tutaj wszystko, rymy również występują i nie są pospolite, cóż ... 5/6
03-15-2012 20:26 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
PixelBeats Offline
Let's Make Some Love
*****

Liczba postów: 1,192
Dołączył: Jan 2012
Szacunek: 18
Post: #5
RE: Kazz - Nie do zobaczenia juz [prod.Grosh]
bez kitowiec ale ten kawalek moglbym zagrac w radiu jakbym jakies mial, malolaty to by do niego piszczaly :D

I gave that pitch a vibrato, pitches love vibrato!

03-15-2012 20:27 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Bobek Offline
Producent/Raper
****

Liczba postów: 575
Dołączył: Mar 2012
Szacunek: 10
Post: #6
RE: Kazz - Nie do zobaczenia juz [prod.Grosh]
Tak jak bym słyszał PIH'a ; )
Zajebiście jest.

'..Dzień bez muzyki to jak seks bez orgazmu..'
http://www.facebook.com/BobekOfficial
03-16-2012 13:35 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Brzdąku - Na swojsko gość Dud ( prod. Atut ) andrewzagloba 0 16 06-12-2018 10:32 AM
Ostatni post: andrewzagloba
  BAT & EL DOMBERO - CZAS (prod.IvannBeats) daber 0 14 06-06-2018 15:11 PM
Ostatni post: daber
  Kiczija Towar W Muzycznej Postaci prod.CZAHA G1Ver 14 175 05-12-2018 01:36 AM
Ostatni post: tojestdługinick
  Konczal - Nie wszystko (Stan Wyższej Konieczności) Konczall 0 19 05-10-2018 11:46 AM
Ostatni post: Konczall
  Alex Sosa - Upadłe Anioły (feat. Shatk0vska) prod. Mors AlexSosa1 1 36 04-29-2018 20:36 PM
Ostatni post: JoppasJdoS
  Pav. - Pokonując niemoc (prod. Owcu) #edison COMEOUT 0 24 04-27-2018 15:02 PM
Ostatni post: COMEOUT
  Fryta x Kord - Podejmij swą walkę (prod. Oxydz) 3legan 0 29 04-23-2018 12:09 PM
Ostatni post: 3legan
  Brzdąku - Zamówię Cię feat. Kuba Adamus ( prod. Atut ) gut1009 0 24 04-21-2018 08:17 AM
Ostatni post: gut1009
  ROTEK&KICZIJA CO DWIE GŁOWY TO NIE JEDNA G1Ver 0 22 04-19-2018 10:41 AM
Ostatni post: G1Ver
  Fran - Slow mo (prod. Winston Churchillout) VIDEO fran 0 21 04-15-2018 15:25 PM
Ostatni post: fran



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice