REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc POLECAMY
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Same-promocje.pl
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- Potrzebna szybka pożyczka?
- Duet Sklep - Bielizna Damska
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Temat: Kesler - Koniec świata
Autor Wiadomość
Donkey Niedostępny
Young Broke Infamous
*****

Liczba postów: 4,126
Dołączył: Oct 2010
Szacunek: -16
Post: #1
Kesler - Koniec świata
Ciepłe popołudnie, restauracja, środek miasta
Dwoje zakochanych, przy kolacji i wieczór w planach
On, wyszedł na chwilę zapalić przed lokal
W drzwiach mijał typa z dziwną desperacją w oczach
Ona została przy stoliku popijając wino
Też przycięła tego typa kiedy klamkę wyjął
Zaczął drzeć mordę, to jest kurwa napad
Wszyscy na podłogę, a ty do torby kasa
Jakiś odważny chciał się na niego rzucić
On wystrzelił, po raz ostatni, ostrzegawczo w sufit
Zapadła cisza, z odważnego zeszło powietrze
I na wszelki wypadek wziął na muszkę tą panienkę
Jej Romeo to przyczaił zaczął biec w tamtą stronę
Wystraszony złodziej strzelił kula przeszyła aortę
Trzy minuty później sprawę załatwi jednostka specjalna
Tylko jedna ofiara, dla niej to koniec świata

Inna strona tej historii ten sam typ dwa lata wcześniej
Szpital, on stał w półmroku, łza przeszyła serce
Odwiedziny dawno skończone on miał to w dupie
Chciał być przy niej nawet w ostatniej sekundzie
To tylko kwestia godzin te słowa w uszach jak echo
Patrzyła na niego, choć spowiła już ją ciemność
Nagle zapadła cisza, ekg zamilkło w chwili
Linia prosta, odeszła od niego, miliony myśli
Co zrobić ze sobą, był tam jeden, wiesz samotny
Płakał jak dziecko, kiedy zamykał jej oczy
Akt zgonu wypisany, szedł do domu w ciszy
Chciał ze sobą skończyć, miał tylko w myśli
Trzy słowa lekarza, to grzech zaniechania
Myślał, "moja wina, to była moja matka"
Wtedy był przekonany, że jego świat się skończył
Dziś za sprawą jednej kulki gdzieś do niej dołączył

A tak przed chwilą napisałem z nudów.

some of these bitch ass rappers would take a dick to say they had it hard

[Obrazek: weird-funny-gif-picard-shuttle.gif]
12-17-2010 10:28 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Smile Offline
123frytki
*****

Liczba postów: 2,530
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
Post: #2
RE: Kesler - Koniec świata
zajebiście się czyta,, ! lubię takie.

Lubie to..
12-17-2010 10:29 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
GRK Offline
Poprostu GRK
***

Liczba postów: 486
Dołączył: Oct 2010
Szacunek: 7
Post: #3
RE: Kesler - Koniec świata
dobre, podoba mnie sie xD wez dopisz do tego jeszcze

Pomoglem? jesli tak, daj punkta reputacji za pomoc ;)

"Mam juz dosyc tych zyciowek, tych dolujacych wersow,
zamiast pisac pozytywnie, patrz, nie kumam zycia sensu,
i pomiomo tych wersow, inteligetnych badz bodajze,
nie rozumiem wciaz wiekszosci, jestem amatorem w transie." GRK
12-17-2010 10:33 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Donkey Niedostępny
Young Broke Infamous
*****

Liczba postów: 4,126
Dołączył: Oct 2010
Szacunek: -16
Post: #4
RE: Kesler - Koniec świata
Druga zwrotka doklejona.

some of these bitch ass rappers would take a dick to say they had it hard

[Obrazek: weird-funny-gif-picard-shuttle.gif]
12-17-2010 10:54 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
GRK Offline
Poprostu GRK
***

Liczba postów: 486
Dołączył: Oct 2010
Szacunek: 7
Post: #5
RE: Kesler - Koniec świata
Zajebiscie ale nie wiem czemu ale druga zwrota sie nie laczy zabardzo z pierwsza xD albo mi sie wydaje xD

Pomoglem? jesli tak, daj punkta reputacji za pomoc ;)

"Mam juz dosyc tych zyciowek, tych dolujacych wersow,
zamiast pisac pozytywnie, patrz, nie kumam zycia sensu,
i pomiomo tych wersow, inteligetnych badz bodajze,
nie rozumiem wciaz wiekszosci, jestem amatorem w transie." GRK
12-17-2010 11:11 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Donkey Niedostępny
Young Broke Infamous
*****

Liczba postów: 4,126
Dołączył: Oct 2010
Szacunek: -16
Post: #6
RE: Kesler - Koniec świata
Chodziło mi o to, że ten ziutek nie chciał żyć kiedy zmarła jego matka, a w momencie kiedy był szczęśliwy poległ. Taka ironia losu. W ten sposób łączą się obie zwroty :)

some of these bitch ass rappers would take a dick to say they had it hard

[Obrazek: weird-funny-gif-picard-shuttle.gif]
12-17-2010 11:38 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Smile Offline
123frytki
*****

Liczba postów: 2,530
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
Post: #7
RE: Kesler - Koniec świata
ciekawe gdzie nabył broń ; )

Lubie to..
12-17-2010 11:58 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
GRK Offline
Poprostu GRK
***

Liczba postów: 486
Dołączył: Oct 2010
Szacunek: 7
Post: #8
RE: Kesler - Koniec świata
w warzywniaku pewnie xD a rozumiem juz kesler, thx za wytlumaczenie :) czekam az nagrasz to :D

Pomoglem? jesli tak, daj punkta reputacji za pomoc ;)

"Mam juz dosyc tych zyciowek, tych dolujacych wersow,
zamiast pisac pozytywnie, patrz, nie kumam zycia sensu,
i pomiomo tych wersow, inteligetnych badz bodajze,
nie rozumiem wciaz wiekszosci, jestem amatorem w transie." GRK
12-17-2010 12:01 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
3zy Offline
Posting Freak
*****

Liczba postów: 1,493
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 1
Post: #9
RE: Kesler - Koniec świata
Kesler dobry track nagraj go bardzo mi przypomina kawalek Pyskatego Oszukac Przeznaczenie
12-17-2010 12:28 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Regret Offline
Panczmejker.
***

Liczba postów: 338
Dołączył: Dec 2010
Szacunek: 7
Post: #10
RE: Kesler - Koniec świata
jak zauważyłem w każdym temacie no prawie pod każdymi szesnastkami jest: "przypomina mi to.." itp. wiecie jak jest jeden wyraz kojarzący taki lub podobny temat i skojarzy wam się z inną piosenką to chociaż tego nie piszcie xD Co do wersów technicznie git. temat który wybrałeś mi się spodobał. pozdro.
12-17-2010 14:24 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
JuggaloMisq Offline
MCL 4 All My Juggalo
*****

Liczba postów: 2,184
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 14
Post: #11
RE: Kesler - Koniec świata
(12-17-2010 11:58 AM)Smile napisał(a):  ciekawe gdzie nabył broń ; )

W Realu przy ul. Jubilerskiej w dziale Zabawek czyli inaczej mówiąc Sport / Sezon . Wiem bo sam mu ją sprzedałem :P a tekst całkiem w cyc :)
01-12-2011 17:09 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Stolar Offline
Pokój chłopaki!
**

Liczba postów: 85
Dołączył: Dec 2010
Szacunek: 0
Post: #12
RE: Kesler - Koniec świata
widać że się wczułeś w bohaterów twojego tekstu:D

przyjemnie się czyta:)

Nie musze żyć z muzyki , muzyka żyje we mnie.


01-14-2011 22:11 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Inf - Świata Blask Shady 0 380 08-01-2014 20:37 PM
Ostatni post: Shady
  Infernus - świata blask przyszłość w nas! Shady 0 555 07-30-2014 13:49 PM
Ostatni post: Shady
  Ryt - Dwa kroki od świata Rytu 0 614 07-27-2013 08:11 AM
Ostatni post: Rytu
  Kania - Koniec nieba Kania 0 651 07-02-2013 20:58 PM
Ostatni post: Kania
  Bonar-koniec świata dBonar 5 1,075 11-11-2012 12:51 PM
Ostatni post: Warmi
  Kajtek-Obraz Świata Kajetan94 0 676 06-27-2012 21:27 PM
Ostatni post: Kajetan94
  BigZ-Koniec BigZ 2 855 06-21-2012 16:38 PM
Ostatni post: MC_IMPULS
  Sebek - Kesler ocen :D sebekSDZ 14 3,437 11-09-2011 23:08 PM
Ostatni post: sebekSDZ
  Wilczek - Mam już dość ! ( koniec ) Wilczek 1 986 07-29-2011 06:29 AM
Ostatni post: Tina
  Kesler - słabości - tekst Donkey 10 2,146 06-14-2011 08:21 AM
Ostatni post: DOBRY W.Y.O.



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice