REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc POLECAMY
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Same-promocje.pl
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- Potrzebna szybka pożyczka?
- Duet Sklep - Bielizna Damska
Wątek zamknięty 
Temat: Kuchar vs Wilczek
Autor Wiadomość
Kuchar Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 36
Dołączył: Jul 2011
Szacunek: 0
Post: #1
Kuchar vs Wilczek
Ilość wersów: 16
Temat: atrament

pisz i dawaj temacik dla mnie ;]
07-04-2011 18:06 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wilczek Offline
Pierdolnięty Wilk
**

Liczba postów: 96
Dołączył: Jun 2011
Szacunek: -1
Post: #2
RE: Kuchar vs Wilczek
To miał być diss więc żeby nie było że wulgarny czy coś :D
Kurde ciekawy temat :p

Masz niebieskie zęby jak byś pił atrament
Dam Ci trochę spermy i szoruj je dalej
Wpierdalasz kałamarze jak ciastka z biedronki
Wstrzykujesz sobie w żyłe atrament z niebieskiej fiolki

Chciałeś 16 wersów a po czterech odpadłeś błaznie
Nawet długopos Ci nie pomoże atramentowy klownie
Patrz robię Ci kleksa prosto na twoim czole
W mordę wkładam Ci mikrofon i biorę to co moje

To jest freestyle ziom nie urzywam atramentu
Wchodzę w notatnik i kleje na kompie 16 wersów
Dzwonię po karetkę bo chyba dostałeś zawału
Sorry zapomiałem telefonu nie zadzwonie brzydalu

Ostatnie cztery wersy przepraszam za brak szacunku
Pozamiatalem tobą podłogę ty hip hopowy szczurku
Wylewam ostatnie krople atramentu na twoją pustą głowę
997 zgłaszał morderstwo przy ulicy atramentowej


Pisałem to bez czytania wcześniejszych wersow więc może nie mieć trochę sensu

Twój temat: doniczka
To miał być diss więc żeby nie było że wulgarny czy coś :D
Kurde ciekawy temat :p

Masz niebieskie zęby jak byś pił atrament
Dam Ci trochę spermy i szoruj je dalej
Wpierdalasz kałamarze jak ciastka z biedronki
Wstrzykujesz sobie w żyłe atrament z niebieskiej fiolki

Chciałeś 16 wersów a po czterech odpadłeś błaznie
Nawet długopos Ci nie pomoże atramentowy klownie
Patrz robię Ci kleksa prosto na twoim czole
W mordę wkładam Ci mikrofon i biorę to co moje

To jest freestyle ziom nie urzywam atramentu
Wchodzę w notatnik i kleje na kompie 16 wersów
Dzwonię po karetkę bo chyba dostałeś zawału
Sorry zapomiałem telefonu nie zadzwonie brzydalu

Ostatnie cztery wersy przepraszam za brak szacunku
Pozamiatalem tobą podłogę ty hip hopowy szczurku
Wylewam ostatnie krople atramentu na twoją pustą głowę
997 zgłaszał morderstwo przy ulicy atramentowej


Pisałem to bez czytania wcześniejszych wersow więc może nie mieć trochę sensu

Twój temat: doniczka
Kurwa podwójnie poszło :/
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2011 20:53 PM przez Wilczek.)
07-04-2011 20:49 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Nosti Offline
Postszczątkujący
***

Liczba postów: 363
Dołączył: Apr 2011
Szacunek: 20
Post: #3
RE: Kuchar vs Wilczek
(07-04-2011 20:49 PM)Wilczek napisał(a):  To miał być diss więc żeby nie było że wulgarny czy coś :D
Kurde ciekawy temat :p
Dziekuje, dalej nie czytam
07-04-2011 21:03 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Kuchar Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 36
Dołączył: Jul 2011
Szacunek: 0
Post: #4
RE: Kuchar vs Wilczek
kurde nie wiedziałem, że diss no ale ok będzie diss na temat doniczki huehue
W mojej ręce majk, w twojej tylko doniczka,
powiedz nam lepiej gdzie jest twoja spódniczka?
Co za skojarzenie-rap i doniczka, ale wiksa !
chętnie wsadzę Ci tą doniczke do pyska,

Chcesz udawać rapera? heh niezła beka,
najpierw przestań udawać kurwa człowieka,
Gleba w mordzie, ej co to za flow?
zamiast strzelać wersami tylko plujesz krwią,

Lepiej kup doniczke i posadź rapową roślinkę,
może wtedy poprawisz swoją nawijkę !!?
Wolisz plastik? a może ceramika?
jak trzymasz ją w pysku udajesz chomika,

A co do Twoich 16 wersów,
to zwykły syf bez żadnych pretekstów,
997..nie chciałem twojego numeru,
samobójstwo! nie wytrzymałeś bez helu,


piona;] czekamy na komentarze
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-05-2011 13:16 PM przez Kuchar.)
07-05-2011 12:43 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wilczek Offline
Pierdolnięty Wilk
**

Liczba postów: 96
Dołączył: Jun 2011
Szacunek: -1
Post: #5
RE: Kuchar vs Wilczek
Doniczka dobry temat :p chciałem Ci dać Kwiatek :p powinna być jeszcze runda na free ;)
07-05-2011 13:51 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Kuchar Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 36
Dołączył: Jul 2011
Szacunek: 0
Post: #6
RE: Kuchar vs Wilczek
dobra niech oceniają ;D
07-05-2011 21:10 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
MurL Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 60
Dołączył: Jun 2011
Szacunek: 0
Post: #7
RE: Kuchar vs Wilczek
Ja tak mało szczegółowo się wypowiem. Maskara, dobre to macie, ale jak dla mnie lepiej wypadł Wilczek. Jego tekst jest po prostu mocniejszy,jakoś bardziej uderza.
07-05-2011 21:26 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
DOBRY W.Y.O. Offline
*****
***

Liczba postów: 461
Dołączył: Mar 2011
Szacunek: 4
Post: #8
RE: Kuchar vs Wilczek
żaden tekst mi się nie podoba ... ale Wilczek lepiej pojechał
07-06-2011 05:13 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Stylista Offline
Panicz
**

Liczba postów: 125
Dołączył: Jan 2011
Szacunek: 2
Post: #9
RE: Kuchar vs Wilczek
jak dla mnie oba teksty na poziomie gimnazjum i to początku gimnzajum... jakoś dla mnie nikt sie nie wyróżnił więc remis

Sia-pi! W całym mieście leje, pada, kropi i mży
No to wreszcie jest okazja, żebyś zamoczył dziś
07-06-2011 06:42 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
MuLan Niedostępny
Trololo.
****

Liczba postów: 764
Dołączył: Jun 2011
Szacunek: 19
Post: #10
RE: Kuchar vs Wilczek
(07-04-2011 20:49 PM)Wilczek napisał(a):  To miał być diss więc żeby nie było że wulgarny czy coś :D
Kurde ciekawy temat :p

Masz niebieskie zęby jak byś pił atrament
Dam Ci trochę spermy i szoruj je dalej

Dalej już nie czytam...
Poziom gimnazjum.. Jak to napisał Stylista.

Kuchar Twój tekst też zaprzestałam czytać po pierwszych dwóch wersach...

Ja nie głosuję na nikogo, pozdrawiam .
07-06-2011 07:27 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
MurL Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 60
Dołączył: Jun 2011
Szacunek: 0
Post: #11
RE: Kuchar vs Wilczek
E tam, to że jest w formie dissu to nie znaczy, że jest na poziomie gimnazjum. Osobiście nie przepadam za dissami, ale nie uważam, by to była jakaś zła kategoria. Jak się czasem komuś powbija to trochę lżej, hehe.
07-06-2011 13:29 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Stylista Offline
Panicz
**

Liczba postów: 125
Dołączył: Jan 2011
Szacunek: 2
Post: #12
RE: Kuchar vs Wilczek
Nie mówie że dissy są na poziomie gimnazjum, a poziom tekstów chłopaków i tępe wrzuty, tyle w temacie.

Sia-pi! W całym mieście leje, pada, kropi i mży
No to wreszcie jest okazja, żebyś zamoczył dziś
07-06-2011 15:46 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Chomik vs Wilczek [Koniec] Chomik 6 1,821 08-10-2011 08:09 AM
Ostatni post: Chomik
  Kesler vs. Wilczek [Oceń wieśniaku!] Donkey 13 2,160 07-26-2011 20:19 PM
Ostatni post: Hex
  Wilczek vs Tina (Koniec/Oceniać) Wilczek 9 1,804 07-11-2011 13:33 PM
Ostatni post: MuLan
  Tina vs. Kuchar Tina 0 611 07-05-2011 15:47 PM
Ostatni post: Tina



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice