REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc POLECAMY
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Same-promocje.pl
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- Potrzebna szybka pożyczka?
- Duet Sklep - Bielizna Damska
Odpowiedz 
Temat: Patronat HHstyle.. (ogólnie)
Autor Wiadomość
Smile Offline
123frytki
*****

Liczba postów: 2,530
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
Post: #1
Patronat HHstyle.. (ogólnie)
Może jeszcze nie teraz bo nie istniejemy w sumie..
ale na przyszłość myślicie ze to była by dobra opcja ?

dla artysty na pewno będzie to nowe źródło by dotrzeć do słuchacza

trzeba bedzie zrobić logo forum, jak ktos sie zna albo ma jakiegoś znajomego kto siedzi w grafice to moze by zrobił nam takie logo..
nie za duze wiadomo zeby nie było lipy no i jakieś chyba w miarę ładne..
ja o czym pomysle na dniach.. ale jak ktos ma jakies pomysły i głowe do grafiki to tez niech cos pomysli ; )))

Lubie to..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-19-2010 21:13 PM przez Smile.)
09-19-2010 21:12 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Dre Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 85
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 2
Post: #2
RE: Patronat HHstyle.. (ogólnie)
Jeśli chodzi o grafikę to mogę pomóc, niewiem czy spodoba sie bo każdy ma własny styl ale mogłbym spróbować, Tylko musiałbyś mi wyśłać na GG/PM co ma sie mniej wiecęj znależć na takim logu?

Dre Portofilo
Jeśli ci pomogłem, nie pogardze ptk. Reputacji.
09-20-2010 05:28 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Smile Offline
123frytki
*****

Liczba postów: 2,530
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
Post: #3
RE: Patronat HHstyle.. (ogólnie)
No jakies małe logo mysle ze rozmiar nie powinien przekraczac 150 x 150
Dobrze było by zeby widoczny był adres forum bez http://
zrobic było by to trzeba w 2 kolorach ( czarny, biały ? )
fajnie było by tez gdyby obrazek miał format .png zeby nie było problemu z umieszczeniem go gdziekolwiek bo chyba lazdy kto chciał kiedys wykorzystac jakies logo na swojej np. okładce wie ze z tłem jest zawsze problem..

sam pomysł loga zostawiam Tobie..

W temacie wrzucaj prace na pewno kazdy chetnie sie wypowie.

Lubie to..
09-20-2010 06:08 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Dre Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 85
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 2
Post: #4
RE: Patronat HHstyle.. (ogólnie)
Wymiar i napis bedzię i ja na tło bym dał jakiś kolor forum, z zielonym? Format może też byc dowolny ale jeśli chodzi o .png to bedzieSmile
Jak bedę miał czas to podesle, jakoś na dniach lub wczesniej..

Dre Portofilo
Jeśli ci pomogłem, nie pogardze ptk. Reputacji.
09-20-2010 13:57 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Smile Offline
123frytki
*****

Liczba postów: 2,530
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
Post: #5
RE: Patronat HHstyle.. (ogólnie)
fajnie czekamy... : )

Lubie to..
09-20-2010 14:15 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Dre Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 85
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 2
Post: #6
RE: Patronat HHstyle.. (ogólnie)
Trochę zle zrozumiałem z pączotku bo byłem troche zajebany jak odp. :) Ale teraz czaje, kolor nalepiej czarno-biały i już mam pomysł Smile..
W pią. bedę miał dużo czasu więc w pią. najdalej podrzuce.

Dre Portofilo
Jeśli ci pomogłem, nie pogardze ptk. Reputacji.
09-21-2010 10:03 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
GoNzo Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 9
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 0
Post: #7
RE: Patronat HHstyle.. (ogólnie)
to jest bardzo fajny pomysl z tym patronatem bo mozna pomuc malym logiem i notkami na stronce sporej liczbie osób ludzi kturzy robią to w miare dobrze ja napewno bede sie starac o tego typu patronat uwas.............pozdrawiam GoNzo jesli by byla potrzebna jakas pomoc w zwionsku z tym to ja jestem zawsze chetny Bless
09-23-2010 21:12 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
3zy Offline
Posting Freak
*****

Liczba postów: 1,493
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 1
Post: #8
RE: Patronat HHstyle.. (ogólnie)
Macie zajebisty pomysl trzeba rozwijac Forum w razie czego ja mam mala wytwórnie to tez mozna sie podpiac i jakos promowac kogoś
09-24-2010 11:21 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Siwson Offline
Posting Freak
*****

Liczba postów: 1,898
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 37
Post: #9
RE: Patronat HHstyle.. (ogólnie)
No pomysł dobry. Jestem ciekawy jak to wyjdzie.
09-26-2010 11:41 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
JuggaloMisq Offline
MCL 4 All My Juggalo
*****

Liczba postów: 2,184
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 14
Post: #10
RE: Patronat HHstyle.. (ogólnie)
Patronat jest bardzo dobrym pomysłem. Fakt faktem nie istniejemy ale... każdy z nas nagrywa jakieś albumy czy filmiki tak? więc do takiego albumu czy filmiku wkleiłoby się logo forum (oczywiście jeżeli zostanie wyrażona zgoda) , a reszta poleci sama . Będzie to tylko zależne od internautów tzn. ilu z nich pobierze czyjąś produkcję bądź obejrzy jego filmik i ilu z nich odwiedzi te forum , z ciekawości bądź stwierdzi że to forum ma zajebistą ekipę i chciałoby się w tym zagłębić. Mówiąc krótko start będzie ciężki ale rozchulanie tego to wg. mnie będzie pikuś :) Peace
09-26-2010 12:09 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Smile Offline
123frytki
*****

Liczba postów: 2,530
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
Post: #11
RE: Patronat HHstyle.. (ogólnie)
Start mamy za sobą( a tak mi sie przynajmniej wydaje ) przykład, pierwszego dnia dołączyła 1 osoba , następnego dołączyły kolejne dwie , wczoraj zarejestrowało sie 6 osób, dzis to nawet nie jestem na bieżąco ale tez sie kilka zarejestrowało.

faktem jest tez sprawa pozycjonowania, HHstyle jest dobrze pozycjonowane, aktualnie trwają kampanie reklamowe w kilku serwisach:

Nakoz.org - reklama po prawe stronie portalu - 2465 odsłon naszego serwisu
bezcenzury.boo.pl - reklama w nagłówku portalu - 378 odsłon naszego serwisu
discofm.pl - reklama po prawe stronie portalu - 887 odsłon naszego serwisu
sluchamy.net - reklama po lewej stronie pod menu - 550 odsłon naszego serwisu

//

Patronat to nic innego jak kolejna forma reklamy dla nas i promocji dla uzytkownika.

Lubie to..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-26-2010 12:28 PM przez Smile.)
09-26-2010 12:26 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Smile Offline
123frytki
*****

Liczba postów: 2,530
Dołączył: Sep 2010
Szacunek: 30
Post: #12
RE: Patronat HHstyle.. (ogólnie)
nikt nie robi loga to sam cos kombinuje,, udało mi sie zrobic cos takiego,, co o tym myslicie?


[Obrazek: logo1.jpg]

[Obrazek: logo2.jpg]

[Obrazek: logo3.jpg]

[Obrazek: logo4.jpg]

[Obrazek: logo5.jpg]

Lubie to..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-26-2010 13:12 PM przez Smile.)
09-26-2010 12:57 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Radio HHstyle Smile 31 9,641 06-26-2011 15:34 PM
Ostatni post: Smile
  Wlepki HHstyle + Konkurs Smile 130 30,188 05-26-2011 13:45 PM
Ostatni post: Tina
  Możliwość wrzucania swoich kawałków bezpośrednio na HHStyle waski 10 4,082 04-25-2011 16:07 PM
Ostatni post: biernac
  Dział o Hhstyle DieeS 9 3,204 10-19-2010 09:08 AM
Ostatni post: 3zy
  Pozycjonujemy HHstyle Smile 10 3,299 09-20-2010 14:59 PM
Ostatni post: PRO



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice