REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc STRONY PARTNERSKIE
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- https://terazauto.pl/
- https://www.kuprolety.pl/
Odpowiedz 
Temat: Poszukuję Szukam zdolnych MC na moją pruducencką EP
Autor Wiadomość
jarocin18 Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 2
Dołączył: Apr 2012
Szacunek: 0
Post: #1
Szukam zdolnych MC na moją pruducencką EP
Witam, szukam zdolnych Mc (panie tez mile widziane) ktorzy chca sie znalesc na mojej producenckiej
EP. Nagraj 16-stke i wyslij mi na poczte prz3mo17@wp.pl wybiore
najlepszych i odezwe sie do nich nie kazdemu moze pasowac moj styl, tu
troche łapcie starszych bitow na ktorych mozecie sie nagrac http://download.hellshare.pl/paczka-bitow-rar/6469443/
i mi podeslac swoja twórczość. Podkłady moge rownierz odsprzedac lub
jak sie kims zajaram to mu nawet oddam za free bo na Ep beda calkiem
nowe produkcje. Moje GG 770465

Czekam i pozdrawiam "DEXTER".

http://www.youtube.com/watch?v=Joppq6jOP3s Łapcie remix ;) Hejterzy ;)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2012 13:14 PM przez jarocin18.)
05-12-2012 12:12 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Królu Offline
uprzywijelowany
****

Liczba postów: 635
Dołączył: Mar 2012
Szacunek: 8
Post: #2
RE: Szukam zdolnych MC na moją pruducencką EP
HE HE HE DOBRY JESTESH ZIĄ

Weź kurwa pokaż co ty oferujesz od siebie, ty zdolny EM CE ??


EDIT : OBSTAWIAM ŻE CHUJNIA

stop. nie polecam
[Obrazek: tumblr_mf6fserq0v1qcmkeso1_500.gif]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2012 12:26 PM przez Królu.)
05-12-2012 12:16 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Truez Niedostępny
zeurT
*****

Liczba postów: 2,151
Dołączył: Oct 2010
Szacunek: 45
Post: #3
RE: Szukam zdolnych MC na moją pruducencką EP
Daj jakąś swoją próbkę, skąd mam wiedzieć, że nie jesteś chujowy? Muszę dbać o opinię..


Haha, ogarnąlem dopiero że to "producent", który nie napisał, że nim jest, hahahah. "rownierz".
Daj jakiś konkretny jeden bit, nie będę przecież ściągał tych wirusów na kompa. Wrzuć jeden na wrzute, zippyshare czy gdziekolwiek.

[Obrazek: 7c100b3db0f2b36d7172e477a9fe4942.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2012 12:29 PM przez Truez.)
05-12-2012 12:25 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
PixelBeats Offline
Let's Make Some Love
*****

Liczba postów: 1,205
Dołączył: Jan 2012
Szacunek: 18
Post: #4
RE: Szukam zdolnych MC na moją pruducencką EP
ja to dalej nie rozumiem czy tak ciezko poszukac jakis portali w stylu reverbnation.com myspace.com rocbattle.com myflashstore.net i tam wrzucac swoje bity i dopiero pokazywac? Bo by mi sie chcialo sciagac cala paczke i do tego sluchac wszystkiego zeby znalezc styl ktory lubie bo nie mam pojecia nawet jakie bity robisz eeh bru

I gave that pitch a vibrato, pitches love vibrato!

05-12-2012 12:33 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
jarocin18 Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 2
Dołączył: Apr 2012
Szacunek: 0
Post: #5
RE: Szukam zdolnych MC na moją pruducencką EP
(05-12-2012 12:25 PM)Truez napisał(a):  Daj jakąś swoją próbkę, skąd mam wiedzieć, że nie jesteś chujowy? Muszę dbać o opinię..


Haha, ogarnąlem dopiero że to "producent", który nie napisał, że nim jest, hahahah. "rownierz".
Daj jakiś konkretny jeden bit, nie będę przecież ściągał tych wirusów na kompa. Wrzuć jeden na wrzute, zippyshare czy gdziekolwiek.
Producencką płytke robią producenci nie sądzisz ?
05-12-2012 14:01 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Szukam raperów na projekt producencki wuwei 6 134 09-17-2018 16:18 PM
Ostatni post: romianohm
  Promocja/reklama dla raperów na kanale and1one 0 46 08-01-2018 05:46 AM
Ostatni post: and1one
  Dziewczyna na feat! AlexSosa1 0 62 05-31-2018 18:09 PM
Ostatni post: AlexSosa1
  Szukam kogoś na feat :) Myku17 1 124 04-14-2018 21:32 PM
Ostatni post: tojestdługinick
  BITY BITY BITY SZUKAM NeMo 1 233 01-12-2018 16:30 PM
Ostatni post: reG
  Szukam raperów na wspólne numery, oferuje KOZACKIE bity SLT 2 320 12-28-2017 09:10 AM
Ostatni post: Pocisk15
  Szukam producenta do współpracy NeMo 0 155 11-22-2017 15:11 PM
Ostatni post: NeMo
  Szukam producenta bitów Crunk'owych Anretan 0 133 11-04-2017 12:43 PM
Ostatni post: Anretan
  [Współpraca] Szukam Producenta MA4U5 1 164 10-29-2017 13:32 PM
Ostatni post: jvegas
  [Poszukuję] Producent na stałą współpracę barte 2 354 10-29-2017 13:29 PM
Ostatni post: jvegas



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice