REKLAMA: nasiona marihuany, nasiona konopi, feminizowane, sklep, thc POLECAMY
- Rafał Pietrzak - Tworzenie stron internetowych
- Same-promocje.pl
- Feromony - Opinie, informacje, porady
- www.NaszaNauka.pl
- Potrzebna szybka pożyczka?
- Duet Sklep - Bielizna Damska
Odpowiedz 
Temat: Yo
Autor Wiadomość
EllDiablo
nie zarejestrowany

 
Post: #1
Yo
Siema, jestem Kuba, mam 18 lat i postanowiłem po kilku tygodniach siedzenia na forum jako guest zarejestrować się. O sobie mogę powiedzieć tylko tyle, że interesuje się kulturą hh od około 8 lat, teksty stricte rapowe piszę z rok, ale wcześniej rymował sporo, trochę freestylowałem (niekoniecznie z beatem) i ogólnie jarałem się liryką. Nagrywki się do tej pory jakoś poważniej nie ruszałem.

Także jeszcze raz siema, miło poznać ;]
04-08-2013 18:07 PM
Odpowiedz cytując ten post
PostScriptum Offline
Post chuj wie co
*****

Liczba postów: 1,276
Dołączył: Aug 2012
Szacunek: 21
Post: #2
RE: Yo
No witam. Nasze forum cechu*e miła ekipa adminów i modów, oraz przyjacielskie podejście do siebie :)
04-08-2013 18:44 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Cynik Offline
Zaglądacz..
*

Liczba postów: 28
Dołączył: Apr 2013
Szacunek: 1
Post: #3
RE: Yo
Siema, siema ;d nie wiem czy prawda ale uważaj na Osiołka xd zresztą pewnie to przez te miesiące zauważyłeś ;D też jestem nowy, więc nie jesteś sam ;p
04-09-2013 09:41 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Ejdrjen Offline
UżytkownikHH
**

Liczba postów: 231
Dołączył: Feb 2012
Szacunek: 5
Post: #4
RE: Yo
(04-08-2013 18:44 PM)PostScriptum napisał(a):  No witam. Nasze forum cechu*e miła ekipa adminów i modów, oraz przyjacielskie podejście do siebie :)

Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe
04-09-2013 10:05 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
MuLan Niedostępny
Trololo.
****

Liczba postów: 764
Dołączył: Jun 2011
Szacunek: 19
Post: #5
RE: Yo
No czejść .





sdkhskjhfnbsdvfhskjrfswbhg
04-09-2013 16:20 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
TheWuM Offline
Bestseller bitches !!
***

Liczba postów: 441
Dołączył: Jan 2013
Szacunek: 8
Post: #6
RE: Yo
beka wszyscy strasza nowych donkeyem siemka siemka

[Obrazek: kazdy-moze-byc-fajny-ale-zajebistosc-wym...aktyki.jpg]


Wykańczam skurwysynów precyzyjnie

jak ci sie spodobało to rzuć pkt reputacji

04-09-2013 16:48 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Yo Yo ! TheLostTalent 2 692 01-12-2015 07:51 AM
Ostatni post: mamba
  Yo niejestemmc 2 687 12-16-2014 10:31 AM
Ostatni post: klawoo
  Yo \m/ DGrave 0 514 04-16-2014 20:15 PM
Ostatni post: DGrave
  Pastor Yo! pastor 4 715 01-14-2014 13:37 PM
Ostatni post: pastor
  Witam! Strzalka! Siema! Yo! JNM 1 647 01-03-2014 18:44 PM
Ostatni post: MyNameIs
  Yo ! LuksWS 0 509 08-26-2013 13:34 PM
Ostatni post: LuksWS
  Yo! deepfunk 0 619 06-14-2013 04:16 AM
Ostatni post: deepfunk
  Yo ziomy gtr95 0 633 05-27-2013 07:27 AM
Ostatni post: gtr95
  yo! G1Ver 3 1,123 04-18-2013 20:48 PM
Ostatni post: G1Ver
  Yo! Miszel 5 1,231 03-16-2013 10:07 AM
Ostatni post: 3zy



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Tasks
HHstyle.pl © 2007-2012
By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group. Design by HipHop style - Polski i zagraniczny rap | Hosting zapewnia firma: Intoseo Katowice