Jeśli chodzi o reklamy wewnątrz i na zewnątrz budynków, standardowe plakaty czy banery odchodzą już do lamusa. Firmy coraz częściej wybierają nowoczesne rozwiązania, które dają dużo więcej możliwości. Takie właśnie są ekrany Smart Signage marki Samsung. Co znajdziemy wśród nich?
Smart Signage Samsung – rodzaje ekranów
Z pewnością nieraz zdarzyło nam się widzieć jakieś reklamy wideo w przestrzeniach publicznych – np. w galerii handlowej, w sklepie odzieżowym, restauracjach, placówkach medycznych, instytucjach kultury czy budynkach użyteczności publicznej. To właśnie przykłady wykorzystania ekranów Smart Signage. Jakie ich rodzaje znajdziemy w ofercie marki Samsung?
- Monitory interaktywne – wśród nich dostępne są nie tylko monitory wykorzystywane do edukacji, ale także ekrany Samsung dla biznesu, np. interaktywny kiosk Samsung, przeznaczony do restauracji szybkiej obsługi.
- Neo QLED 8K – najwyższa w ofercie Samsung rozdzielczość do 8K pozwoli nam zaprezentować nasze produkty w wysokiej jakości i z troską o każdy detal.
- UHD 4K – tego typu ekrany Samsung sprawdzą się zarówno jako wyświetlacze reklamowe w sklepach, jak i ekrany do sal konferencyjnych.
- Ściany wideo – możemy je wykorzystać nie tylko jako ściany reklamowe, ale także w centrach zarządzania czy systemach monitoringu.
- Ekrany zewnętrzne i witrynowe – pomogą nam stworzyć przykuwające uwagę reklamy na zewnątrz budynków. Cechują się szczególną odpornością na czynniki zewnętrzne oraz wysoką jasnością.
Ekrany Smart Signage – dlaczego warto z nich korzystać?
Ekrany Smart Signage to bardzo często sposób na oryginalną reklamę, która przyciąga wzrok odbiorców, przynosząc tym samym większe zyski. Ze względu na możliwość wykorzystania nie tylko statycznych obrazów, ale i dynamicznych materiałów wideo, możemy skuteczniej wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów. Tego rodzaju reklamy są w stanie jednorazowo przekazać dużo więcej informacji – tak potrzebnych do podjęcia decyzji zakupowych. Co więcej, dzięki prostemu zarządzaniu za pomocą oprogramowania, takiego jak np. MagicINFO™, możemy w prosty i szybki sposób zmieniać treści na naszych ekranach. W ten sposób możliwa jest szybka reakcja na zmieniające się trendy czy wydarzenia i oferowanie promocji odpowiednich do okazji.
Jednak wyświetlacze Smart Signage Samsung pełnią również funkcję informacyjną, która bezpośrednio lub pośrednio może wpłynąć na zwiększenie naszych dochodów. Przykładowo w hotelach ekrany Samsung mogą prezentować mapę hotelu wraz z przydatnymi wskazówkami, jak dotrzeć do restauracji czy SPA. Na takim ekranie możemy też wyświetlić spersonalizowane komunikaty powitalne, informacje o planowanych wydarzeniach specjalnych, a także aktualną temperaturę czy zachęcić do odwiedzenia lokalnych atrakcji. Z kolei telewizory w pokojach mogą wyświetlać menu hotelowej restauracji, a także umożliwiają złożenie zamówienia. Co pokazuje, że wykorzystanie ekranów Samsung dla biznesu może przynieść nam wiele korzyści.
Tekst przygotowano w ramach płatnej współpracy z Samsung Electronics Polska.
Materiał promocyjny.